ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله تند پنجعلی به کفاشیان


سرپرست پرسپولیس با رد اظهارات امیررضا خادم و علی کفاشیان می‌گوید رییس فدراسیون فوتبال به صراحت به او و علی پروین گفته که برای واریز پول به حساب سرخ‌پوشان باید سه شرط وزارت ورزش تحقق یابد و این صحبت‌ها،‌ پیشنهاد از طرف کفاشیان نبوده و نظر وزارت ورزش بوده است.

ایسنا: سرپرست پرسپولیس با رد اظهارات امیررضا خادم و علی کفاشیان می‌گوید رییس فدراسیون فوتبال به صراحت به او و علی پروین گفته که برای واریز پول به حساب سرخ‌پوشان باید سه شرط وزارت ورزش تحقق یابد و این صحبت‌ها،‌ پیشنهاد از طرف کفاشیان نبوده و نظر وزارت ورزش بوده است.

محمد پنجعلی در واکنش به اظهارات امروز امیررضا خادم و کفاشیان گفت:‌ صحبت‌های من همان صحبت‌های دیروز است. دلیلی نداشت که به ما پول ندهند. مدام امروز و فردا کردند تا اینکه آقای کفاشیان دیروز به من گفت تا با علی آقا(پروین) پیش ایشان برویم. من به چیزهای دیگری که ایشان آنجا مطرح کردند نمی‌پردازم اما یکی از صحبت‌های عجیب‌شان این بود که بازیکنان از طلب سال قبل‌شان هم صرف نظر کنند و برای امسال هم تنها 50 درصد از قراردادشان را بگیرند و به صورت مکتوب نسبت به این ماجرا اعلام رضایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کفاشیان این مساله را از طرف خودش مطرح کرده یا شروط از طرف وزارت ورزش بوده است اظهار کرد: به هیچ وجه صحبت ایشان پیشنهاد نبود. آقای کفاشیان به صورت دقیق گفتند که این نظر وزارت ورزش است. برای من جای تعجب است که ایشان منکر شده‌اند و گفته‌اند که صحبت‌هایشان پیشنهاد بوده و ارتباطی به وزارت ورزش نداشته است. شهامت هم خوب چیزی است. مگر ما چقدر عمر می‌کنیم و به چه بهایی باید زندگی کنیم. این پول حق بازیکنان ماست. در ابتدای فصل با بازیکن برای یک رقم مشخص توافق شده و حالا انصاف نیست که به او بگوییم 50 درصد بیشتر نباید بگیری و از طلب سال قبل هم باید صرفنظر کنی.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: ما امروز بازی بسیار حساسی داریم و تلاش داریم حاشیه‌ها را کم کنیم اما این صحبت‌ها واقعا به تیم لطمه می‌زند. بازیکنان ما غیرت به خرج داده‌اند و با وجود این که حق و حقوقشان را نگرفته‌اند برای تیم زحمت می‌کشند. آن‌ها برای مردم بازی می‌کنند و این در حالی است که باشگاه‌های دیگر به لحاظ مالی مشابه وضعیت ما نیستند.

پنجعلی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در جلسه با کفاشیان گفته است اگر بازیکنانش پول نگیرند شکست می‌خورند و یا بد بازی می‌کنند بیان کرد: به این شکل صحبت نکردیم. ما گفتیم شرایط ما در جدول خاص است و این وضعیت می‌تواند تاثیر منفی بر تیم بگذارد. به علاوه اینکه شاید برخی بازیکنان این مسائل را نتوانند تحمل کنند و بازی نکنند. آن شروط تبعات بسیار بزرگی برای ما دارد. البته من می‌دانم که بازیکنان ما قطعا برای ما و مردم بازی می‌کنند اما باید این صحبت را مطرح می‌کردم تا تکانی به فدراسیون بدهم. جالب است آقای کفاشیان دو روز قبل به من گفت که تا فردا صبح پول به حساب بازیکنان پرسپولیس ریخته می‌شود و تنها یک امضا از سازمان لیگ برای این کار لازم است. ایشان حتی شماره حساب بازیکنان را هم از ما گرفت اما دیروز در جلسه به ما گفت که نظر وزارت ورزش روی این سه شرط است و حالا عجیب است که آقایان همه چیز را منکر می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
گزارش تند علیه کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله تند پرسپولیسی ها به فدراسیون کفاشیان برای پرداخت طلب استقلال به توزی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

کانال های هواداری پرسپولیس یادداشتی را دست به دست می کنند که در آن به فدراسیون کفاشیان برای پرداخت بدهی استقلال به توزی برزیلی انتقاد شدید شده است.

 پرسپولیسی ها به شدت از اینکه فدراسیون فوتبال بدهی 120 هزار دلاری آبی ها به رودریگو توزی را پرداخت کرده شاکی هستند و فدراسیون کفاشیان را متهم به جانبداری استقلال ، می کنند.حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی در این باره یادداشتی به این شرح نوشته است:

استقلال سرپرست باشگاه استقلال که مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش نیز هست رسما اعلام کرده به فیفا اعلام شده طلب توزی از محل درامدهای فدراسیون فوتبال ایران در فیفا پرداخت شود.وی با اطمینان خاطر اعلام داشته امتیازی از استقلال کسر نمی شود.همه دست اندرکاران و اگاهان فوتبال می دانند پرسپولیس و استقلال نه تنها تمام درامدهای خود را از سازمان لیگ برداشت کرده بلکه بدلیل دریافتی های بیش از حد بدهکار هستند.حال فدراسیون که بدلیل مشکلات مالی زمین تمرین برای تیم ملی ندارد،البسه مناسب برای ملی پوشان ندارد و غرق در مشکلات است با کدام قانون و پشتوانه چنین مجوزی صادر می کند؟این اوج بی قانونی و تبعیض است.اوج بلبشو و هرج و مرج و بی عدالتی.اقای کفاشیان.

ایا شما از هیات رییسه فدراسیون،اعضای مجمع یا دیگر باشگاهها مجوزی برای پرداخت بدهی سنگین استقلال دریافت کرده اید؟مگر مطالبات استقلال از محل درامد حضور ملی پوشانش در جام جهانی چقدر بوده که بخواهید پس فردا روزی این موضوع را بهانه کنید.اقای کفاشیان.چرا سال 86طلب رافایل از محل درامدهای فدراسیون در فیفا پرداخت نشد تا 6امتیاز از پرسپولبس کسر نشود.چرا همین امسال طلب ممدوتال و ولاتکو همین چند ماه پیش از محل درامدهای ایران در فیفا پرداخت نشد تا تیم پرسپولیس مشکلات مالی کمتری را تحمل کند؟اقای کفاشیان.شما با کدام قانون،مجوز و پشتوانه چنین کاری می کنید.چرا رسانه ها که وجدان بیدار جامعه هستند در قبال این بی عدالتی و تبعیص سکوت می کنند؟

چرا باشگاه پرسپولیس هم سکوت اختیار کرده؟چرا باید شش امتیاز از پرسپولیس و دیگر تیم ها کسر شود اما فدراسیون برای استقلال نقش ناجی را ایفا کند.مگر این درامد ایران در فیفا بیت المال نیست؟مگر این درامد متعلق به قونبال ملی نیست؟اقای کفاشیان!اگر امروز استقلال اهواز و راه اهن و دیگر تیم ها چنین مشکلی داشتند این مجوز را به فیفا می دادید؟ایا باید تاوان یکسال و نیم بی توجهی باشگاه استقلال به طلب توزی و اخطاریه های فیفا را دیگران بدهند؟اقای کفاشیان!باید پاسخگو باشید.سردبیر و خبرنگار محترمی که سکوت گرده و نظر دیگر باشگاهها و کارشناسان را جویا نشده ای.شما هم باید پاسخگو باشید.و اقای طاهری!شما نیز در قبال میلیونها هوادار مسوولیت دارید.چرا شما باید با چنگ و دندان درامدزایی کرده و طلب ممدوتال ها را بدهی و استقلال...

تا وقتی پرسپولیس نماشا می کتد چه انتظاری می توان از دیگر باشگاهها داشت؟ایا کسی هست بگوید این محوز فدراسیون به فیفا چه مفهومی دارد؟جز اینکه فدراسیون شده متولی حل مشکلات استقلال؟ و خلاصه اینکه اقای کفاشیان!شما رییس فدراسیون هستی یا مدیر عامل استقلال و این درامدها،درامدهای ایران در فیفاست یا درامدهای استقلال؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین