ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله به هتل محل اقامت سرخپوشان/یگان ویژه به داد پرسپولیس رسید



 ضرب و شتم هواداران پرسپولیس

یگان ویژه به داد پرسپولیس رسید

حمله به هتل محل اقامت سرخپوشان و ضرب و شتم هواداران پرسپولیس

برخی هواداران تیم فوتبال داماش ضمن سنگ باران هتل محل اقامت سرخپوشان برخی هواداران پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار داده و صحنه‌هایی بسیار تاسف برانگیز و تلخ را به وجود آوردند.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان دیدار پرسپولیس و داماش بیش از 70 تن از تماشاگران تیم داماش به هتل کادوس، هتل محل اقامت سرخپوشان حمله‌ور شده و با سنگ و اشیای متفرقه این هتل را سنگ باران کرده و خساراتی را به بار آوردند.

آنها همچنین به تعدادی از هواداران پرسپولیس که برای تشکر از بازیکنان به هتل کادوس رفته بودند حمله‌ور شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی به گفته برخی مسئولان باشگاه به چند هوادار با چاقو حمله‌ور شدند.

صحنه‌های بسیار تاسف برانگیز و تلخی مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان رقم خورد که قطعا از سوی باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان رشت تلاش بسیاری کرد تا مانع از رقم خوردن اتفاقاتی بدتر از این شود. یگان ویژه با اقدامات ضربتی خود تماشاگران خشمگین و عصبانی داماش را در نهایت متفرق کردند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با هوادار پرسپولیس مقابل هتل اقامت سرخپوشان در اهواز‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهی پرسپولیس به هتل محل اقامت برانکو


عدم پرداختی باشگاه پرسپولیس به هتل محل اقامت برانکو رفته رفته برای این مربی دردسرساز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیر هتل محل اقامت مربیان کروات پرسپولیس به مسئولان این باشگاه پیغام داده که هر چه زودتر به این هتل پرداختی داشته باشند.

برانکو ایوانکوویچ و سه دستیار کرواتش از 2 روز پس از سفر به تهران در هتل آپارتمان گلشهر اقامت پیدا کردند و از آن زمان به بعد باشگاه پرسپولیس پرداختی به این هتل بابت اقامت مربیانش نداشته است. جالب اینکه مدیر این هتل با برانکو دوست صمیمی است چرا که این مربی کروات در زمان سرمربیگری تیم ملی ایران هم در این هتل اقامت داشت و به همین علت تاکنون مشکل جدی برای مربیان کروات پرسپولیس پیش نیامده است.

* کاروان تیم فوتبال بنیادکار فردا (دوشنبه) ساعت 18:45 از دبی به تهران می‌رسد و در هتل آزادی اقامت پیدا خواهد کرد.

* برانکو به کادر پزشکی تیمش ماموریت داده تمام تلاش خود را برای رساندن حمیدرضا علی‌عسگر به بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیادکار، انجام دهند.

* محسن بنگر قصد دارد از ابتدای هفته آینده تمرینات جدی خود را برای همراهی پرسپولیس در دربی آغاز کند. این در حالی است که گفته می‌شود این بازیکن برای بهبودی کامل باید مدت بیشتری پای خود را در گچ نگه دارد.

* مشکل مالی باشگاه پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است و مسئولان این باشگاه امیدوارند برنده مزایده خرید این باشگاه هر چه زودتر مشخص شود تا قبل از بازی با بنیادکار بتوانند از مالک جدید پولی برای پرداخت به بازیکنان و مربیان تیم، دریافت کنند.

* تمرینات پرسپولیس از عصر امروز آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه سرخپوشان روزی یک نوبت و ساعت 17 تمرین خود را انجام خواهند داد.

دیدار پرسپولیس و بنیادکار از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 روز چهارشنبه 16 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.