ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله ایرانی‌ها به بنجامین ویلیامز قلابی!


بسیاری از کاربران ایرانی این فرد را با درخواست های دوستی فراوان شوکه کردند!

طرفداری: این فرد که در صفحه خود زده که اهل استرالیاست و در آمریکا زندگی می کند با صدها درخواست دوستی کاربران ایرانی مواجه شد که صفحه او را با بنجامین ویلیامز اشتباه گرفته اند! ده نفر نیز سعی در هک کردن صفحه او داشتند.

در زیر پست او اشاره شده است که این مطلب از منطقه ای به نام بالتیمور در ایالات متحده آمریکا ارسال شده است!

او که از دیدن این حجم از کاربران ایرانی متعجب شده بود پست زیر را گذاشت و دوستانش با اشاره به بازی ایران و عراق در بخش نظرات او را ازین شباهت آگاه کردند!

حمله ایرانی‌ها با بنجامین ویلیامز قلابی!

حمله ایرانی‌ها با بنجامین ویلیامز قلابی!

حمله ایرانی‌ها با بنجامین ویلیامز قلابی!


ویدیو مرتبط :
‫آشنایی با بنجامین ویلیامز داور جنجالی بازی ازبکستان و ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنجامین ویلیامز :قاتل ایرانی ها


از سوی دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک داور استرالیایی به عنوان قاضی بازی امشب الریان و استقلال انتخاب شده که البته برای فوتبال ایران ناشناخته نیست.

تماشا: از سوی دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک داور استرالیایی به عنوان قاضی بازی امشب الریان و استقلال انتخاب شده که البته برای فوتبال ایران ناشناخته نیست.

بنجامین بن ویلیامز 34 ساله برای ایرانی ها چندان نام شگون داری نیست. او در بازی های مقدماتی جام جهانی 2010، بازی ایران و کره جنوبی را در آزادی سوت زد و یک خطای مسلم پنالتی روی حسین کاظمی را نگرفت. تیم دایی با گل شدن این پنالتی راهی جام جهانی می شد.

او بازی رفت سپاهان و السد را هم فصل قبل سوت زد که با آن گاف تاریخی اصفهانی ها در بازی دادن به رحمان احمدی دوکارته تمام شد.

ویلیامز معلم تربیت بدنی دبیرستان هاوک در کانبرای استرالیاست.