ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله‌ به سرمربی‌ افغانستان +عکس


سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در حمله عناصر تروریستی از ناحیه سر و کمر زخمی شده است و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

ابنا: «محمد یوسف کارگر» سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در حمله چند مهاجم تروریستی در شهر کابل به شدت زخمی شد.

برادر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان امروز اعلام کرد: چند مرد نا‌شناس سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان درحالی که از یک میهمانی به خانه‌اش بازمی گشت را با چاقو هدف حمله قرار دادند و او را به شدت زخمی کردند.

حمله‌ به سرمربی‌ افغانستان +عکس

یوسف کارگر از ناحیه سر و کمر زخمی شده است و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. وضعیت جسمی او اکنون خوب گزارش شده ‌است.

فدراسیون فوتبال افغانستان نیز اعلام کرد که گروهی از افراد نا‌شناس شب گذشته به محمد یوسف کارگر، سرمربی تیم ملی افغانستان حمله و او را با ضربه چاقو مجروح کرده است.

او گفت که آقای کارگر محافظ نداشت و همراه با خانمش وقتی می‌خواست وارد منزلش شود در پله‌ها افراد چاقو بدست به او حمله می‌کنند و چندین ضربه به سر او می‌زنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از چهره‌های محبوب در میان مردم افغانستان است. تیم ملی افغانستان با سرمربی‌گری او قهرمان جنوب آسیا شد و علاوه بر آن در رده بندی جهانی نیز این تیم صعود قابل توجه داشته‌است.

سرمربی تیم ملی افغانستان ۵۱ سال سن دارد و امسال به او لقب مرد بزرگ فوتبال افغانستان از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان اعطا شد.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی مصاحبه با سرمربی افغانستان پس از اولین تمرین در تاجیکستان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به سرمربی منچستریونایتد در حضور فرگوسن+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار ورزشی - حمله به سرمربی منچستریونایتد در حضور فرگوسن+عکس

هوادار خشمگین منچستر یونایتد در جریان بازی شیاطین سرخ مقابل من‌سیتی قصد حمله به دیوید مویس را داشت.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در دربی شهر منچستر مقابل سیتی با سه گل شکست خورد تا تیره‌روزی‌های شیاطین سرخ با دیوید مویس ادامه داشته باشد.

در ثانیه 43 ادین ژکو دروازه یونایتد را فروریخت تا یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر وارد دروازه شیاطین سرخ شود. ژکو در ادامه دومین گل خود و بازی را به ثمر رساند و یحیی توره در دقایق پایانی بازی اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد


در جریان این دیدار، یکی از هواداران منچستر یونایتد که از تحقیر تیمش ناراحت و خشمگین بود، قصد حمله به دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد را داشت که حضور نیروهای امنیتی مانع از این کار شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد


تحقیر یونایتد در اولدترافورد در شرایطی بود که الکس فرگوسن در ورزشگاه حضور داشت و نظاره‌گر شکست تیم سابقش بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 اخبار ورزشی - فارس