ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت پیشکسوت استقلال از تیم مظلومی


پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید که انگیزه در میان بازیکنان استقلال موج می زند و این تیم شخصیت قهرمانی دارد.

بانک ورزش: بهتاش فریبا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره بازی روز یکشنبه استقلال برابر استقلال خوزستان گفت: این بازی بدون شک بهترین بازی استقلال از نظر تاکتیکی در فصل جاری بوده است. در لیگ ما تیمهایی مانند گسترش فولاد، ذوب آهن و نفت هستند که فوتبال را خوب و زیبا بازی می کنند اما این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی های لیگ بود. تیم مظلومی تیم جوانی است که پوست انداخته است و در طی فصل هر چند در نتیجه گیری موفق بود، اما نسبت به بازی های این تیم انتقاد وجود داشت که در این بازی استقلال با نمایش زیبای خود نشان داد که می تواند فوتبال زیبا نیز بازی کند.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل شخصیت قهرمانی دارد. انگیزه در این تیم موج می زند و باید گفت که جوانان مظلومی به خوبی در این تیم جا افتاده اند و استقلال بازی به بازی بهتر شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر این نکته استقلال در حال پیشرفت است، بیان کرد: باید توجه کرد که استقلال در این دیدار چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت اما جوانها به خوبی انجام وظیفه کردند و نمره قبولی گرفتند. فوتبال بازی جوانها است و تیم ملی ما نیز این روزها با جوانهایش در حال درخشش است.

فریبا ضمن بیان این نکته که وسواس مظلومی در انتخاب هافبک میانی، منجر به انتخاب بازیکن موثری مانند شیحی شده است، تصریح کرد: شیحی جز معدود بازیکنهای خوب خارجی فوتبال ما است که اهل فن او را تایید می کنند. بازیکن میانی استقلال بسیار باهوش است و به خوبی در سیستم استقلال نقش ایفا می کند که این موضوع نشان می دهد وسواس مظلومی در انتخاب او موثر واقع شده است. البته پئیچ نیز در این بازی بسیار تلاش کرد اما با توجه به اینکه مدتها در زمین مسابقه بازی نکرده است، نمره قبولی نگرفت.

مربی پیشین باشگاه استقلال درباره بازگشت حیدری به ترکیب استقلال تصریح کرد: خسرو برگشت خوبی به میادین داشت و بازیم موثری از خود به نمایش گذاشت. پاس گل او یک پاس استثنایی بود که نشان از هوش و تجربه بالای او دارد و در فوتبال ما هر بازیکنی نمی تواند از این سبک پاس ارسال کند. در بازی های باقی مانده مظلومی می تواند بر تجربه و هوش خسرو حساب ویژه ای باز کند.

فریبا در پایان با اعلام این موضوع که اکنون زمان انتقاد و انقام نیست، گفت: همه پیشکسوتان در این مرحله از فصل باید به خاطر نام استقلال از این تیم حمایت کنند. استقلال بازی های سختی پیش روی دارد و پیشکسوتان و هواداران باید با حمایت از استقلال به موفقیت تیم کمک کنند. البته بازی های سخت استقلال در تهران است که در این میان حضور هواداران در ورزشگاه می تواند بسیار کارساز شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با پرویز مظلومی در مورد تیم ملی و تیم استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است



 

 

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است

 

سرمربی استقلال معتقد است تیمش 50 دقیقه‌ای است که باید بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

پرویز مظلومی در مورد دیدار با سپاهان گفت: با مشورتی که با اعضای کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم با روش 2-5-3 برابر سپاهان به میدان برویم و معتقدم این شوک خوبی بود که به حریف وارد کردیم. با توجه به میانگین قدی بالای بازیکنان حریف این روش را برگزیدیم و دیدیم که روی دو شوت و یک پرتاب اوت گل خوردیم و حریف نتوانست از ارسال‌های خود بهره ببرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در آینده تغییر سیستم دهیم.

وی افزود: در هر صورت یکی از زیباترین بازی‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم و بسیار خوشحالم که فاتح این بازی مهیج استقلال بود. البته استقلال فعلی یک استقلال 50 دقیقه‌ای است که باید برای رسیدن به شرایط آرمانی بیشتر تلاش کنیم. اعتقاد دارم تعطیلی پیش‌رو به نفع ما خواهد بود و فرصت خواهیم یافت تا با اردویی که برگزار می‌‌کنیم شرایط بدنی و فنی تیم را ارتقاء دهیم.

مظلومی تصریح کرد: چنانچه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری توان خود را از دست نمی‌دادند مجبور به تعویض آنها نمی‌شدم، قطعا می‌توانستیم در نیمه دوم عمکلرد مطلوب‌تری داشته باشیم و با حفظ توپ سرعت حریف را بگیریم که خروج اجباری این دو بازیکن برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر وضعیت مبعلی و میداودی مشخص نبود. از هر دو آنها تست گرفتیم که میلاد به بازی رسید ولی مبعلی به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقه را از دست داد. باید اظهار تاسف کنم که برخی‌ها می‌گویند مبعلی از استقلال قهر کرده است. با صراحت اعلام می‌کنم در تیم ما همه کنار هم هستند و چیزی به نام قهر وجود ندارد.

مظلومی در مورد تعویض‌های خود گفت: از عملکرد آلوز دسوزا اصلا راضی نیستم و نتوانست خواسته‌های مرا در زمین اجرا کند ولی آرش برهانی و کوشکی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و برهانی روی گل چهارم تاثیر مستقیم داشت و کوشکی هم عملکرد مطلوبی داشت. باید از هواداران و شکیبایی آنها تشکر کنم که پس از اینکه بازی سه بر صفر برده سه بر سه شد از حمایت خود دست برنداشتند و خوشحالم که با پیروزی که به دست آوردیم آنها را شادمان کردیم.