ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت پویول از لوئیس سوارز


کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد مهاجم جدید اروگوئه‌ای این تیم بتواند در بارسلونا نیز مانند لیورپول موفق باشد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا در زمان نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته است. مهم‌ترین خرید آنها لوئیس سوآرس، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول بوده که جانشین الکسیس سانچس در این تیم شده است. هر چند حاشیه‌های این مهاجم اروگوئه‌ای باعث شده تا اظهارنظرهای مختلفی از سوی بازیکنان و مربیان سابق بارسلونا درباره سوآرس منتشر شود.

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل مشاور زوبی زارتا در این تیم است، درباره حضور سوآرس در بارسلونا و حرکت جنجالی او در جام جهانی 2014 برزیل گفت: قطعا نمی‌توان هیچ دفاعی از حرکت سوآرس کرد اما وقتی کنترل‌تان را از دست می‌دهید این چیزها طبیعی است و نباید بیش از حد قضیه را بزرگ کرد. سوآرس از این حرکت خود عذرخواهی کرده است. او فوتبالیست خیلی خوبی است و جنگندگی خیلی زیادی در زمین فوتبال دارد و مطمئنم که می‌تواند به سود فوتبال بارسلونا باشد.

پویول در ادامه گفت: مطمئنم که بارسلونا با سوآرس قوی‌تر می‌شود. البته باید به او زمان داد تا بتواند به شرایط جدید در بارسلونا عادت کند. اما با توجه به انگیزه‌ای که این مهاجم دارد مطمئنم که سوآرس می‌تواند در بارسا موفق باشد.

کاپیتان سابق بارسلونا در پایان درباره پست جدید خود در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم از نکاتی که در این 19 سال در فوتبال یاد گرفته‌ام در پست جدیدم استفاده کنم.


ویدیو مرتبط :
گل من با لوئیس سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم تغییر در محرومیت لوئیس سوارز



اخبار ,اخبار ورزشی , لوئیس سوارز

 

اخبار ورزشی - جام بیستم – ۲۰۱۴ برزیل
فیفا اعلام کرد: عدم تغییر در محرومیت لوئیس سوارز

فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا » درخواست تجدید نظر در مورد محرومیت لوئیس سوارز را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تغییری در محرومیت 4 ماهه مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول صورت نخواهد داد. فیفا دو هفته قبل وقتی سوارز در دیدار تیم کشورش و ایتالیا در جام جهانی شانه جیورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت، وی را  ماه از انجام فعالیت‌های ورزشی و انجام 9 دیدار ملی محروم کرد.

همین طور جریمه نقدی 82 هزار یورویی برای این منظور در نظر گرفت.

اما فیفا با صدور بیانیه‌ خود اعلام کرد تصمیماتش به قوت باقیست و تغییری ایجاد نخواهد شد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا 22 تیر ادامه خواهد یافت.
اخبار ورزشی - فارس