ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت پسر 13 ساله فغانی از پدرش +عکس


پسر علیرضا فغانی از پدر خود حمایت کرده است.

خبرآنلاین: پسر 13 ساله علیرضا فغانی از طریق شبكه‌های اجتماعی از پدرش حمایت كرده است. او نوشته: «رسول الله: نزد خداوند خراب شدن كعبه از ریختن آبروی مسلمان بهتر است.

در مورد یكدیگر با احتیاط بیشتری حرف بزنیم. آدم‌ها عمری را برای كسب آبروی خود صرف می‌كنند اما همین آبرو با شایعه یا تهمتی فنا می‌شود.»

حمایت پسر 13 ساله فغانی از پدرش +عکس

علیرضا فغانی پس از قضاوت مسابقه تراكتورسازی - نفت تهران به شدت تحت فشار قرار گرفته و تا به حال مقصر تمام اتفاقات این مسابقه شناخته شده است.

در حالی كه اخراج آندرانیك تیموریان مسئله اصلی این مسابقه نبود، بلكه شایعه نتیجه مساوی 2-2 مسئله اصلی بود كه تا به حال صورت مسئله پاك شده و مسئولان سعی دارند به ریشه یابی مسائل دیگر را انجام دهند!


ویدیو مرتبط :
پسر ترکیه ای ۱۰ ساله کامیون پدرش را دزدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر جوان به مادر دوستش تجاوز کرد / محکومیت 13 ساله برای پسر "شیطان پرست"+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - پسر جوان به مادر دوستش تجاوز کرد / محکومیت 13 ساله برای پسر "شیطان پرست"+عکس

در پی سوء استفاده جنسی پک پیتزافروشی 20 ساله از مادر 37 ساله دوست دخترش پس از سه سال بازداشت به 13سال زندان محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "کی سرلوکاس" پس از وارد شدن به آپارتمان مسکونی به قصد تحویل پیتزا ناگهان به گرویس37ساله مادر دوست دختر 17 ساله‌اش حمله ور شد و با وارد کردن ضربه‌ای از پشت سر گرویس را بی‌هوش و اهداف شیطانی خود را در مقابل چشم دختر 17 ساله اجرایی نمود.

وی هنگام ترک منزل (گرویس) جواهرات و گوشی آیفون را به همراه پول نقد نیز ربود.

پس از شکایت "گرویس" در پی تجاوز جنسی و تایید پزشکی قانونی و همچنین سرقت اموال وی، پلیس توانست از فیلم گرفته شده دوربین حفاظتی مجتمع مسکونی که به هنگام ورود "کی سرلوکاس" ثبت شده بود وی را دستگیر کند.

قاضی دادگاه منهتن با در نظر گرفتن جرایم جنسی و ضرب و شتم "کی‌ سر لوکاس" را پس از سه سال بازداشت  به 13 سال زندان ایالتی محکوم نمود.

گفتنی است،‌ این پسر 20 ساله عضو گرو‌ه‌های شیطان پرستی بوده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران