ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت هیات مدیره استقلال از مظلومی


هیات مدیره باشگاه استقلال قاطعانه از سرمربی خود حمایت می کند.

ورزش سه: تیم فوتبال استقلال روز گذشته مقابل پرسپولیس شکست بدی را تجربه کرد. بعد از این مسابقه بسیاری از هواداران عصبانی استقلال در ورزشگاه ماندند و شعارهایی را علیه سرمربی تیم سر دادند. بیرون از ورزشگاه نیز جو کاملا علیه پرویز مظلومی است. خیلی ها نحوه ارنج استقلال توسط مظلومی و تعویض های عجیب او را دلیل چنین شکستی می دانند.

زمزمه های برکناری مظلومی نیز از حالا شروع شده و خیلی ها اعتقاد دارند او خیلی زود باید استقلال را ترک کند. با این وجود هیات مدیره باشگاه استقلال از مظلومی حمایت می کند.

مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط پیش آمده برای استقلال به "ورزش سه" می گوید: واقعیت این است استقلال دیروز هرگز بازی خوبی انجام نداد و در سوی دیگر میدان تیم پرسپولیس عالی کار کرد. ما دیروز بازی را باختیم و در یک رقابت میان دو تیم قدیمی فوتبال ایران، این مساله طبیعی است.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما دربی را باختیم اما هنوز در کورس قهرمانی نیستیم. فراموش نکنید پارسال در حالی که همه تراکتورسازی یا نفت را قهرمان لیگ می دانستند، سپاهان جام را بالای سر برد. ما هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. فقط یکسری مسائل در تاکتیک تیم وجود دارد که مظلومی آنها را برطرف می کند و انشاءالله با موفقیت در دیدار های بعدی تیم را به قهرمانی می رساند. ما اکنون تنها تیمی هستیم که در دو جام ادعا داریم. این موفقیت کم نیست.

رییس مدیره استقلال با حمایت قاطعانه از پرویز مظلومی عنوان می کند: پرویز مظلومی سرمربی بزرگی است. فراموش نکنیم او قبلا 4 بار متوالی دربی را برد و نماد 4 را به استقلالی ها هدیه کرد. اینکه می گویند نماد 4 با بازی دیروز از استقلال گرفته شد، هم درست نیست. نماد 4 از بین نرفته و همچنان برای استقلال است. ما در هیات مدیره قاطعانه از مظلومی حمایت می کنیم و انشاءالله بتواند تیم را به سر منزل مقصود برساند.

شایعه برکناری مظلومی در شرایط ایجاد شده که او تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و در صورتی که مسئولان باشگاه خواهان جدایی اش باشند، باید غرامت سنگینی را پرداخت کنند.


ویدیو مرتبط :
‫حواشی جلسه هیات مدیره استقلال تهران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت عضو هیات مدیره استقلال از آلترناتیو مظلومی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با سرمربی تیم، باعث شده که در حساس‌ترین هفته‌های لیگ، فشار را روی وی تشدید کنند.

به گزارش ایلنا، در حالی که تنها دو هفته با پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده است و در حال حاضر استقلال تهران به عنوان صدرنشین فعلی لیگ، از شانس بسیار زیادی برای قهرمانی برخوردار است، به نظر می‌رسد اختلاف نظر میان برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه با پرویز مظلومی، باعث شده است که در حساس‌ترین هفته‌های لیگ، آن‌ها به جای اینکه اصلی‌ترین حامی مظلومی تیم باشند، فشار را روی شانه‌های سرمربی آبی‌پوشان تشدید کرده‌اند.

مسعود معینی در تازه‌ترین اظهارنظر خود در مورد بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی گفته است: «استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود محکوم به برد در این دیدار است، در غیر این صورت شانس قهرمانی‌اش خیلی کم خواهد شد.»

نکته جالب‌تر صحبت‌های معینی اما آنجایی است که استقلال خوزستان را مدعی شماره یک قهرمانی خوانده و با اشاره به پیش‌بینی دو ماه قبل خود در هیات مدیره استقلال گفته است: «البته نباید از شانس بالای استقلال خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتر به سادگی گذشت، من دو ماه پیش در جلسه هیئت مدیره استقلال نسبت به شانس بالای قهرمانی استقلال خوزستان نظرم را گفته بودم.»

معینی البته همواره نشان داده است که با ادبیات تحکم‌آمیز در مورد عملکرد کادرفنی فعلی صحبت کرده است. همانطور که برخی دیگر از اعضای حاضر در هیات مدیره استقلال نیز پیش از این نشان داده‌اند همراه و حامی خوبی برای کادرفنی تیم نبوده‌اند.
 
نکته قابل توجه دیگر در صحبت‌های معینی، تمجید این عضو هیات مدیره استقلال از علیرضا منصوریان سرمربی فعلی تیم نفت است. جایی که معینی در این باره گفته است: «منصوریان از سرمایه‌های استقلال است و باید در زمان مناسب از وی استفاده کرد.»

باتوجه به اینکه منصوریان همواره اصلی‌ترین آلترناتیو مظلومی برای حضور روی نیمکت مربیگری استقلال بوده است، و همچنین با نگاه به 2 هفته پایانی لیگ که سرنوشت قهرمانی در این 2 هفته حساس لیگ، به نظر می‌رسد که این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال زمان خوبی را برای تمجید از منصوریان انتخاب نکرده است.

هر چند که باید در زمان دیگری حرف های مظلومی را هم در این مورد شنید.