ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت منصفانه رونی از فن‌خال


کاپیتان شیاطین سرخ تأکید کرد نباید نتایج و نمایش‌های ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر لیگ برتر را فقط به تاکتیک‌ها و شیوه‌ مربیگری سرمربی هلندی این تیم ربط داد.

خبرگزاری تسنیم: وین رونی می‌گوید نه تنها لوئیز فن‌‌خال، سرمربی منچستریونایتد بلکه تمام بازیکنان این تیم هم در نتایج ضعیف و ناکامی‌های این فصل منچستریونایتد مقصر هستند و باید مسئولیت ناکامی‌های اخیر شیاطین سرخ را بپذیرند.

فن‌خال که تیمش در این فصل از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در لیگ برتر هم در مربع بالانشین‌های جدول جایی ندارد، هفته پیش به خاطر باخت یک بر صفر شیاطین سرخ برابر ساوتهمپتون در ورزشگاه اولدترافورد از سوی هواداران هو شد. بعد از آن بازی بار دیگر رسانه‌ها او را مقصر اصلی اُفت من‌یونایتد جلوه دادند.

اگرچه با کسب پیروزی 3 بر 1 من‌یونایتد برابر دربی کانتی دسته دومی در دور چهارم جام حذفی انگلیس و صعود آن به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، از شدت انتقادات علیه شیاطین سرخ و فن‌خال کاسته شد، اما هنوز هم ایرادهای فراوانی از شیوه مربیگری و تاکتیک‌های این مربی هلندی گرفته می‌شود.

رونی در این خصوص گفت: بی‌انصافی است اگر همه تقصیرها را به گردن مربی بیندازیم. این ما هستیم که در زمین بازی می‌کنیم پس باید به میزان زیادی مسئولیت نمایش و نتایج تیم را برعهده بگیریم. باید بایستیم و انتقاداتی را که صورت می‌گیرد، بشنویم. در اینکه ما می‌خواهیم پیروز باشیم شکی نیست و این چیزی است که همیشه خواسته‌ایم و الان هم برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. گاهی اوقات با اینکه صددرصد تلاش‌تان را انجام می‌دهید، به چیزی که می‌خواهید نمی‌رسید.

رونی اعتراف کرد تقاضای مکرر هواداران از فن‌خال برای هجومی‌تر کردن بازی تیمش، روی او تأثیرگذاشته است.

کاپیتان شیاطین سرخ ادامه داد: مربی به ما آزادی عمل فراوانی برای حرکت و بازی کردن در میدان داده است و من فکر می‌کنم که شما اکنون می‌توانید تفاوت را در نحوه بازی تیم ما مشاهده کنید. شما می‌توانید لذت بردن ما از بازی‌مان را ببینید، اینکه داریم گل‌های نسبتاً زیبایی می‌زنیم و پیروزی کاملاً حق‌مان بود. امیدوارم که در بازی‌ سه‌شنبه برابر استوک‌سیتی نیز چنین عملکردی را ارائه کنیم.


ویدیو مرتبط :
رونی از اولین نمایش بازیکنان جدید و فن خال می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت تمام قد فن‌خال از رونی


سرمربی هلندی شیاطین سرخ بار دیگر از کاپیتان تیمش حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: وین رونی که فصل پر فرازونشیبی را سپری می‌کند از سوی برخی کارشناسان مورد انتقاد است که دچار اُفت شدیدی شده‌ است. در این بین روی کین، هافبک پیشین شیاطین سرخ هم به صف منتقدین اضافه شده و پس از تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که مدعی شد کاپیتان منچستر در شکل و فرم خوبی نیست.

لوئیز فن‌خال در کنفرانس خبری‌اش در پاسخ به این پرسش که «اگر وین رونی کاپیتان تیم‌تان نبود، آیا باز هم او را در ترکیب اصلی قرار می‌دادید؟»، گفت: بله، البته که رونی را انتخاب می‌کردم. وین در زمین خیلی تلاش می‌کند و همکاری فوق‌العاده‌ای در میدان دارد. از این رو به عنوان مربی از رونی خیلی راضی هستم.

وی افزود: البته مربی هیچگاه از فرم و شکل بازیکنانش به طور کامل رضایت ندارد و بازیکن هم همیشه نمی‌تواند در بالاترین سطح خود باشد. به هر حال من می‌خواهم چه تیمم و چه بازیکنانم به صورت انفرادی در بهترین وضعیت خود باشند. البته که می‌توانید از بازیکنان، تیم و یا مربی انتقاد کنید، ولی شما باید بحث منطقی کنید، نه اینکه قضیه را شخصی کنید.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه حمایتش از مهاجم تیمش که در در فصل جاری لیگ برتر تنها دو گل به ثمر رسانده است، تصریح کرد: در حال حاضر رونی در پست مهاجم بازی نمی‌کند و مارسیال در واقع مهاجم نوک ماست، ولی احتمال اینکه در بازی‌های پیش‌روی‌مان از وین در پست مهاجم نوک استفاده کنیم، وجود دارد. اینکه بازیکنان را در چه پستی مورد استفاده قرار بدهیم به فرم و شکل آنها ربطی ندارد و بر اساس برنامه بازی‌مان تصمیم می‌گیریم که از چه بازیکنی و در چه پستی استفاده کنیم.

فن‌خال که شاگردانش امشب (شنبه) در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف لسترسیتی می‌روند، تأکید کرد: ما لستر را آنالیز می‌کنیم و سپس بر اساس فرم و شکل بازیکنان‌مان، میزان خستگی هر یک از آنها و نحوه ریکاوری‌شان ترکیب را انتخاب می‌کنیم. ما دو روز پس از بازی با آیندهوون باید به مصاف لسترسیتی صدرنشین برویم. به هر حال برای این بازی هم به جنبه‌های مختلفی که عنوان کردم، توجه می‌کنم و تصمیمات زیادی را بر اساس آن خواهم گرفت.