ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت سرخابی ها از رضایی و قالیباف+عکس



امیر قلعه نویی,محسن رضایی,حمایت قلعه نویی از محسن رضایی

حمایت امیر قلعه‌نویی و سرخابی‌ها از محسن رضایی

گروهی از اعضای تیم فوتبال استقلال به همراه امیر قلعه نوعی با اعلام حمایت رسمی از محسن رضایی، از مردم خواستند تا از این فرصت سرنوشت‌ساز برای تغییر شرایط موجود و بهبود کلی وضعیت کشور بهره برداری مناسب داشته باشند و با تشخیص اصلح، خود را در ایجاد آینده متفاوت برای کشور و ورزش ایران سهیم نمایند.

ائتلاف برای نجات «مردم» یا ائتلاف برای نجات «خودشان»؟جمع وسیعی از چهره‌های ورزشی از جمله امیر قلعه نویی و بسیاری از سرخابی‌ها ضمن اعلام حمایت از محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مردم خواستند به محسن رضایی گزینه اصلح و با برنامه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور رای دهند.

در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، جمعی از چهره های برجسته ورزش کشور رسماً از دکتر محسن رضایی به عنوان کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حمایت کردند و از مردم و هوادارانشان خواستند برای بهبود و شرایط ورزش ایران به کاندیدای با برنامه و اصلح رای دهند و بر همین محسن رضایی را به صاحبین رای توصیه کردند.

گروهی از اعضای تیم فوتبال استقلال به همراه امیر قلعه نوعی با اعلام حمایت رسمی از محسن رضایی، از مردم خواستند تا از این فرصت سرنوشت‌ساز برای تغییر شرایط موجود و بهبود کلی وضعیت کشور بهره برداری مناسب داشته باشند و با تشخیص اصلح، خود را در ایجاد آینده متفاوت برای کشور و ورزش ایران سهیم نمایند.

پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، مهدی حاج محمد، جواد زرینچه، مصطفی اردستانی، محسن گروسی، مرتضی یکه، کاظم محمودی، بهروز پرورش خواه و علی شوری از تیم استقلال با حمایت قطعی از محسن رضایی، مشت در مشت کاندیدای فیروزه‌ای این دوره از انتخابات، خواستار توجه ویژه مردم به میزان آینده نگری کاندیداها شدند و طرفداران رضایی را برای بهبود اوضاع دعوت به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای در روز جمعه پیش رو کردند.

همچنین جمعی از بازیکنان سابق پرسپولیس نیز همچون استقلالی‌‌ها، حضور رضایی را در صحنه انتخابات غنیمت دانسته و خواستار همراهی اقشار مسئولیت پذیر اجتماع به حضور در صحنه انتخابات و گزینش برترین کاندیدا شدند تا با نسیمی تازه، بار دیگر زنده باد زندگی را نه در حرف که در عمل سر داد و دولتی فراجناحی و دور از مناقشات اینچنینی، به قصد ساخت کشور و اقتصاد این مملکت، امور اجرایی کشور را به دست گیرد.

مهندس صادق آقاجانی رئیس پیشین فدراسیون کوهنوردی، علی امزاجردیان اولین کوهنورد جوان فاتح اورست و جمعی از کوهنوردان ایران و همچنین گروهی از تکواندوکاران و کاراته کاها نیز حمایت خود را از دکتر محسن رضائی اعلام کردند و از جامعه ورزش خواستند تا در زمان انتخاب گزینه نهایی شان، به برنامه کاندیداها در حوزه ورزشی و میزان تعامل‌ و حضورشان کنار ورزشی‌ها را برای انتخاب گزینه نهایی دقت کنند.

علی پروین از کدام نامزد حمایت می کند؟

در حاشیه همایش حامیان قالیباف

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 تابناک/مشرق

 


ویدیو مرتبط :
حمایت پناهیان از قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: نبرد سرخابی ها در دربی 78


دیدار تیمهای پرسپولیس واستقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید .