ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت رومینیگه از بکن بائر در مقابل اتهامات


نایب رئیس بایرن مونیخ به رفتار فدراسیون فوتبال آلمان با فرانس بکن‌بائر انتقاد کرد.

ورزش سه: نایب رئیس بایرن مونیخ به رفتار فدراسیون فوتبال آلمان با فرانس بکن‌بائر انتقاد کرد.

کارل هاینس رومینیگه در واکنش به هیاهوی بپا شده علیه فرانس بکن‌بائر درپی افشای زوایای پنهان ماجرای دریافت میزبانی جام جهانی 2006 با دفاع از دوست دیرینه‌اش گفت:" وقتی دوستت در تنگنا قرار می‌گیرد، باید یاری‌اش کنی. من می‌فهمم که فدراسیون بسیار پیگیر است تا کل ماجرا روشن شود اما دلم می‌خواست در این میان رفتار منصفانه‌تری با فرانتس می‌شد، چرا که معتقدم همین فدراسیون هم دین زیادی به گردن او دارد."

رومنیگه با اشاره به استعفای نیرزباخ از ریاست فدراسیون و سپرده شدن سمت او مشترکا به راینارد رائوبال و هربرت کوخ گفت:" من از ریاست مشترک خوشم نمی‌آید. ما یکبار بین سال‌های 2004 تا 2006 آن را تجربه کردیم و این اشتباه نمی‌بایست یکبار دیگر تکرار شود. من بودم توصیه می‌کردم دکتر رائوبال رئیس شود."


ویدیو مرتبط :
فرانس بکن بائر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای یک پیشنهاد و توصیه بکن‌بائر به هاجسون



سرمربی انگلیس, زمان بازی انگلیس و آلمان,جام جهانی

افشای یک پیشنهاد و توصیه بکن‌بائر به هاجسون

سرمربی انگلیس پیش از بازی دوستانه با آلمان از پیشنهاد فدراسیون فوتبال این کشور به او در سال 1990 پرده برداشت.

به گزارش ایسنا ، انگلیس و آلمان فردا شب (سه‌شنبه) در ورزشگاه ومبلی لندن در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

روی هاجسون، سرمربی 66 ساله انگلیس پیش از مسابقه تیمش با آلمان، گفت: تیم ملی انگلیس اکنون در مرحله انتقال است. ما بازیکنان جوان با استعدادی داریم و در کنار آنها چند بازیکن با تجربه داریم که حضور در چندین جام جهانی را تجربه کرده‌اند. برای این که تیم بتواند به هماهنگی کامل برسد نیاز به زمان داریم. مطمئنم که می‌توانیم در جام جهانی برزیل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهیم.

 

البته رقیبان زیادی نیز برای قهرمانی در جام جهانی داریم. به نظر من آرژانتین در کنار برزیل و آلمان از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند. من احترام زیادی برای تیم یوآخیم لوو قائل هستم. به نظر من آلمان در جام جهانی با یوآخیم لوو می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

سرمربی انگلیس در ادامه درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان به او در سال 1990 پرده برداشت و گفت: در سال 1990 آلمانی‌ها به من پیشنهاد دادند که هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرم. در حالی که همه چیز به خوبی پیش می‌رفت،

 

دوست خوبم، فرانس بکن باوئر ، من را قانع کرد که سرمربی آلمان نشوم. او گفت "سرمربی خارجی برای تیم ملی آلمان نه سیاست‌های تیم ملی این کشور را می‌تواند پیش ببرد و نه این که می‌تواند استعدادهای فوتبالی آلمان را پرورش دهد." من آن زمان با بلکبرن قرارداد داشتم. البته همین که نامزد هدایت تیم ملی آلمان بودم افتخار بزرگی برای من است.

هاجسون در پایان گفت: من همیشه بازی‌های تیم‌های آلمانی را تحسین می‌کردم . آنها در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بسیار خوبی دارند. دورتموند، بایرن‌ مونیخ ، شالکه و لورکوزن همگی تیم‌های قدرتمندی در فوتبال اروپا هستند. نه تنها تیم‌های آلمانی کیفیت خوبی دارند، بلکه شور و شوق زیادی نیز در آنها دیده می‌شود. بوندسلیگا در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی کرده است.

انگلیس و آلمان سه شنبه شب در ومبلی لندن به مصاف هم خواهند رفت.
/ایسنا