ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت دوباره پورحیدری از مظلومی


منصور پورحیدری بر این باور است برکناری پرویز مظلومی منطقی نیست.

ورزش سه: منصور پورحیدری که یکی از حامیان اصلی پرویز مظلومی است و در حضور این مربی در استقلال نقش عمده ای داشته یک بار دیگر به حمایت از رفیق صمیمی و دیرینه خود جلو آمد و می گوید برکناری پرویز اصلا منطقی نیست.

او به این نکته هم اشاره کرده استقلال در تعطیلات زمستانی و در جذب بازیکن می توانست خیلی بهتر از این ها عمل کند و برای او تعجب است که چرا استقلال در نیم فصل نتوانست آندرانیک تیموریان را در اختیار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
جنجال کرار جاسم و بی احترامی به مظلومی و پورحیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت دوباره مظلومی از کرار


سرمربی استقلال برای شرکت در جلسه پیرامون وضعیت جاسم کرار وارد باشگاه استقلال شد.

خبرگزاری ایسنا: پرویز مظلومی دقایقی پیش وارد ساختمان باشگاه استقلال شد تا در جلسه‌ای که به همراه جاسم کرار و نظری جویباری برگزار می‌شود، شرکت کند.

در این جلسه قرار است وضعیت کرار مشخص شود و این در حالی است که ظاهرا پرویز مظلومی تمایل چندانی به جدایی این بازیکن ندارد، چرا که وی در هنگام ورود به ساختمان باشگاه استقلال و در واکنش به سوالات خبرنگاران مبنی بر این که آیا قرار است امروز کرار به صورت کامل از استقلال جدا شود، گفت: ما امروز (یکشنبه) به اینجا آمده ایم و جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در مورد کرار تصمیم‌گیری کنیم.

او در پاسه به این سوال که آیا همچنان حامی کرار است، گفت: من نه تنها از کرار بلکه از تمامی بازیکنانم حمایت می‌کنم.

او در ادامه از پاسخ دادن به سوالات امتناع کرد و صحبت‌هایش را به بعد از جلسه موکول کرد.