ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمایت بابک زنجانی از ابراهیم‌زاده



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال


اخبار ورزشی - حمایت بابک زنجانی از ابراهیم‌زاده/ تغییر در نیمکت راه‌آهن منتفی شد

در حالی که مدیر عامل باشگاه راه آهن، تلویحا از تغییر در کادر فنی تیمش خبر داده بود، منصور ابراهیم زاده همچنان در سمت سرمربی گری باقی ماند.

به گزارش ایسنا ، صادق رئیسی‌کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت دو روز پیش به دنبال نهمین باخت فصل تیمش در لیگ برتر فوتبال از تصمیم اتخاذ جدید و واقع بینانه در جلسه‌اش با منصور ابراهیم‌زاده خبر داده بود. از همین رو به نظر می‌رسید تغییر و تحولاتی در راس کادر فنی این تیم در راه باشد اما معاون اجرایی این باشگاه اعتقاد دیگری دارد.

رستم زندی در گفت‌وگو با ایسنا  در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه‌ای برای بررسی عملکرد ابراهیم‌زاده برگزار شده است یا نه، اظهار کرد: اگر جلسه ای قرار باشد برگزار شود بین اعضای هیات مدیره باشگاه خواهد بود اما بین ما و سرمربی تیم هیچ جلسه‌ای وجود نداشته است. از طرفی هم بابک زنجانی بعد از باخت به مس، حمایتش از ابراهیم‌زاده را اعلام کرد و بعید به نظر می‌رسد تغییراتی داشته باشیم. نظر مدیریت باشگاه هم ادامه حمایت است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شدیدا به دنبال جذب بازیکنان مدنظر ابراهیم‌زاده بوده‌ایم و افراد زیادی را می‌خواهیم بگیریم که فعلا با باشگاه‌هایشان در حال مذاکره‌ایم. سمت گزینه‌های خارجی هم نمی‌رویم و بازیکنان مدنظرمان ایرانی و شاغل در لیگ برترند. به احتمال فراوان نتیجه صحبت‌هایمان تا فردا مشخص خواهد شد چون تنها تا پنج شنبه برای ثبت قرارداد جدید زمان داریم.

زندی که پیش از این به عنوان سرپرست تیم فعالیت می‌کرد از ادامه همکاری‌اش را باشگاه راه آهن به عنوان مدیر اجرایی خبر داد و افزود: کاظم امانی از سمت قائم مقامی باشگاه کنار رفتند و این پست هم دیگر از چارت تشکیلاتی ما حذف شد بنابراین دیگر کسی را با عنوان قائم مقام نخواهیم داشت و بنده در سمت معاون اجرایی فعالیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف سرپرستی تیم چه خواهد شد، به ایسنا گفت: وظایف سرپرستی را هم موقتا بر عهده دارم تا باشگاه در این زمینه تصمیم‌گیری کند. حسین پاشایی یکی از گزینه‌ها برای این سمت است اما او فعلا در پست بازیکنی بیشتر به کارمان می‌آید و هر چند در نیم فصل اول کم به میدان رفته است اما در تعویض ها به درد می خورد.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات آخرین تقلب مالی بابک زنجانی و حمایت شائبه برانگیز برخی مجلسی ها!



اخبار, تقلب مالی بابک زنجانی


اخبار سیاسی  - جزئیات آخرین تقلب مالی بابک زنجانی و حمایت شائبه برانگیز برخی مجلسی ها!

به فاصله چند روز مجدداً هیات ایرانی به همراه درخواست رسمی بانک مرکزی ایران برای واریز پول به حساب ایران به تاجیکستان سفر می کند که در این بار با رییس بانک مرکزی تاجیکستان ملاقات می کنند و وی رسما به هیات ایرانی اعلام می کند که پولی در کار نیست و نامه های قبلی بی اعتبار است.

افشای پشت صحنه توطئه دومیلیارد یورویویی تاجیکستان پس از وقاحت برخی نمایندگان  با گذشت دو روز از بازداشت بابک زنجانی وفاش شدن ابعاد تکان دهنده ای از مافیای اقتصادی ، برخی نمایندگان مجلس همچنان برحمایت از این عنصر پافشاری می کنند.


به گزارش خبرنگار عصر ایران، سه هفته قبل دوتن از نمایندگان عضو کمیسیون اصل نود در مصاحبه هایی مدعی شدند که بابک زنجانی بدهی دو ونیم میلیارد یورویی خود را به وزارت نفت پرداخته است در حالیکه بانک مرکزی و وزرات نفت دریافتن چنین پولی را تایید نمی کردند.

اصرار این نمایندگان بر دفاع از بابک زنجانی به حدی رسید که 12 نماینده طی نامه سرگشاده به روسای قوا خواستار برخورد با بابک زنجانی شده واز اینکه برخی اعضای کمیسیون اصل نود به وکیل مدافع بابک زنجانی تبدیل شده اند اظهار تاسف کردند.

با این وجود حمایت این نمایندگان از بابک زنجانی همچنان ادامه پیدا کرده است به نحوی که حتی پس از دستگیری وی نیز در جعلی بودن واریزی پول توسط بابک زنجانی تردید می کنند.

در این شرایط عصرایران برای نخستین بار جزئیاتی از این موضوع را فاش می کند.


حدود چهل روز قبل بانک کنت متعلق به بابک زنجانی ادعا می کند که بیش از دومیلیارد یورو از بابت بدهی زنجانی به وزارت نفت ،  به حساب یک بانک خصوصی ایرانی در تاجیکستان واریز کرده است ، پیرو این اقدام بانک مرکزی تاجیکستان که به نام بانک ملی تاجیکستان مشهور است نامه ای به بانک کنت  بابک زنجانی می دهد که بصورت تلویحی واریزی پول را تایید می کند.

برای بررسی این موضوع یکی از معاونین بانک مرکزی به همراه معاون مربوطه بانک خصوصی به تاجیکستان سفر می کند و با معاونین بانک ملی تاجیسکتان دیدار کرده اما آنان از ارائه تاییدیه رسمی واریزی پول توسط بابک زنجانی خودداری می کنند.

به فاصله چند روز مجدداً هیات ایرانی به همراه درخواست رسمی بانک مرکزی ایران برای واریز پول به حساب ایران به تاجیکستان سفر می کند که در این بار با رییس بانک مرکزی تاجیکستان ملاقات می کنند و وی رسما به هیات ایرانی اعلام می کند که پولی در کار نیست و نامه های قبلی بی اعتبار است.


در واقع ، بابک زنجانی و برخی مقامات تاجیک ، در طرحی مشترک ، در صدد بودند با سند سازی هایی ، عملاً وزارت نفت ایران را از این مبلغ محروم سازند!

در این شرایط اصرار برخی نمایندگان برجعلی نبودن واریزی پول توسط بابک زنجانی به شدت شائبه ساز است.


گفته می شود بخش مهمی از ثروت زنجانی ، از راه هایی مشابه این به دست آمده است و برخی صاحب منصبان در دولت قبل نیز در این راه ، او را یاری کرده اند و ای بسا اگر شرایط مانند قبل بود ، این دو میلیارد یورو نیز با اسناد مجعول ، کارسازی و بایگانی می شد.

اخبار سیاسی - عصرایران