ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حل مشکل‌خروجی نکونام بدون‌رضایت ژنرال


مشکل ممنوع‌الخروجی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان برطرف شد.

خبرگزاری تسنیم: با شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ممنوع الخروج شد که این موضوع سفر امشب وی به اسپانیا را به خطر انداخت اما وی پس از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه مشکلش را حل کرد.

نکونام صبح امروز (چهارشنبه) همراه با وکیلش در دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی حضور یافت و پس از ارائه مستندات و توضیحات و به قید ضمانت مشکل خروجی‌اش را حل کرد و می‌تواند امشب به اسپانیا سفر کند.


ویدیو مرتبط :
حل مشکل در خروجی گرفتن کیوبیس not enough space

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکل نکونام با رایزنی حل می‌شود نه پول


دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان این که هدف‌ تیم ملی در اختیار داشتن جواد نکونام در اردوی اتریش است، گفت: مشکل نکونام با رایزنی حل می‌شود نه پول.

خبرگزاری ایسنا: مهدی محمدنبی درباره حل مشکل جواد نکونام عنوان کرد : فردا یا پس فردا عازم کویت هستم تا بتوانم مشکل جواد نکونام را حل کنم. هدف ما این است که جواد را برای اردوی اتریش حتما داشته باشیم چون اساسا او به اردوی آفریقای جنوبی و اردویی که در تهران خواهیم داشت، نمی‌رسد.

وی در واکنش به اینکه آیا این موضوع با پول حل می‌شود، چون به نظر می‌رسد باشگاه متمول کویتی مسائل مالی چندان برایش اهمیت ندارد، تصریح کرد: قطعا همین طور است و بحث پول نیست. آن‌ها ثروتمند هستند و نیازی به بخشیده شدن یا نشدن طلب جواد نکونام ندارند. تیم الکویت قرار در جام امیر کاپ شرکت کند و این بازی‌ها برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. مسئله نکونام باید با مذاکره و رایزنی حل شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی در برنامه‌ریزی‌های جدید بازی تدارکاتی را در تهران خواهد داشت گفت: خیر، چنین برنامه‌ای پیش‌بینی نشده و بازیکنان در چند روزی که پس از اردوی آفریقای جنوبی در تهران به سر خواهند برد استراحت کرده و اردوی آماده‌سازی را هم در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنند و بعد از آن به اتریش می‌روند و بازی‌های تدارکاتی در آنجا پیگیری می‌شود.