ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقیقی: نمی‌خواهم حاشیه‌ساز شوم


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل همه بازیکنان با کادر فنی پرسپولیس صحبت کردم و مشکلات حل شد و به تمرین برگشتم.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی در خصوص اتفاقات رخ داده در اردوی این تیم در کیش که با واکنش کادر فنی روبه‌رو شده بود، گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و به خاطر علاقه‌ام به این تیم به اینجا آمدم و گرنه پیشنهادهای دیگری هم داشتم که می‌توانستم راهی آن تیم‌ها شوم.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم از طرف من برای پرسپولیس حاشیه‌ای پیش بیاید و اتفاقی هم که دو شب پیش در اردوی کیش افتاد متأسفانه بزرگ‌نمایی شد چرا که اینقدر مشکل حادی نبود و من همان شب از نادر باقری معذرت‌خواهی کردم اما دیگر نمی‌خواهم درباره اتفاقی که افتاد حرف بزنم.

هافبک سرخ‌پوشان اظهار داشت: روز گذشته من در جمع همه بازیکنان گفتم مربیان تیم و کادر فنی تیم را دوست دارم و همیشه احترام آنها به من واجب است من به دنبال موفقیت پرسپولیس هستم و هیچ مشکلی هم ندارم و دیروز مقابل همه بازیکنان با کادر فنی حرف زدم و همه چیز هم تمام شد و به تمرین برگشتم و می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم تا تیم‌ام موفق شود.

حقیقی درباره اینکه چرا نام او در لیست تیم ملی وجود ندارد گفت: خودم هم از این مسئله واقعاً تعجب کردم که چرا نام من در لیست تیم ملی نیست و برای من این موضوع ناراحت‌کننده بود و باورم نمی‌شد که چرا من در لیست تیم ملی نیستم. با این حال به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم چرا که با نظر او بود که به جام‌جهانی رفتم و بر علیه او صحبت نمی‌کنم چرا که اگر بخواهم علیه کی‌روش حرف بزنم رفتنم به جام جهانی را زیر سؤال می‌برم.

وی در پایان اظهار داشت: تمام سعی‌ام را می‌کنم تا بهتر از این بازی کنم تا بتوانم در اردوی بعدی تیم ملی باشم چون همه هدف من حضور در جام ملت‌های آسیاست و نمی‌خواهم این فرصت خوب را از دست بدهم.


ویدیو مرتبط :
می خواهم دیده شوم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یواخیم لوو: می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم


سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به دنبال قهرمانی در یورو 2016 است. او تاکید کرد که می‌خواهد با ژرمن‌ها تاریخ‌ساز شود.

خبرگزاری ایسنا: یوآخیم لوو در سال 2014 توانست با تیم ملی فوتبال آلمان دست به کار بزرگی بزند و قهرمانی در جام جهانی 2014 را به دست آورد. بدون شک این مربی آلمانی یکی از بهترین مربیان در سال 2014 بود؛ چرا که قهرمانی در جام‌جهانی دست آورد که کار بسیار بزرگی است اما به نظر می رسد که این مربی خوش فکر هنوز اشباع نشده و به دنبال موفقیت های بزرگ‌تری با تیم ملی آلمان است.

او در گفت و گویی که با سایت فدراسیون فوتبال آلمان داشت، گفت: به عنوان یک مربی دوست دارم به موفقیت های بیشتری دست یابم. قهرمانی در یورو 2016 را می خواهم. نهایت تلاش خود را می کنم تا تیم ملی فوتبال آلمان را قهرمان این رقابت ها کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: می خواهم با تیم ملی فوتبال آلمان تاریخ ساز شوم. بعد از قهرمانی در جام جهانی الان نوبت قهرمانی در جام ملت های اروپا شده است. برای قهرمانی در پاریس باید به نهایت آمادگی خود برسیم. با قهرمانی در این رقابت ها می توانیم با روحیه بهتری در جام جهانی 2018 به میدان برویم.

او در پایان سخنان خود گفت: سال 2014 برای ما سال سختی بود؛ چرا که خود را آماده جام جهانی می کردیم و با فشار زیادی مواجه شدیم اما خوشبختانه این فشار با قهرمانی فراموش شد و الان بسیار خوشخال هستیم.