ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقیقی جانشین سوشا در پرسپولیس؟


علیرضا حقیقی تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که او را در تمرین پرسپولیس نشان می دهد.

خبرآنلاین: علیرضا حقیقی باز هم گل بدی دریافت کرد و باعث ناراحتی کروش شد. کروش این افت شدید حقیقی را ناشی از نیمکت نشینی در تیم باشگاهی می داند.حقیقی خودش این حقیقت را بهتر از هرکسی می داند. او بعد از بازی با ترکمنستان از کروش بابت گلی بدی که خورد عذرخواهی کرد. او از اینکه نتوانست جواب اعتماد کروش را بدهد ناراحت است. کروش از او خواسته تا نیم فصل از روبین کازان جدا شود و به تیمی برود تا بتواند بازی کند.

حقیقی امروز به تمرین پرسپولیس رفت و با خوردبین و برانکو دیدار کرد. حقیقی عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته: «هیچ جا خانه خود آدم نمی شود.»

پست حقیقی این شایعه را به وجود آورده که او می خواهد به پرسپولیس برگردد تا هم بتواند بازی کند و بیشتر جلوی چشم کروش باشد. همین هفته گذشته بود که بیرانوند در اردوی تیم ملی از احتمال پرسپولیسی شدنش خبر داد و باعث درگیری بین او و سوشا مکانی شد. حالا علیرضا حقیقی که از حساسیت سوشا مکانی به جایگاهش مطلع است، چنین پستی در اینستاگرامش منتشر می کند تا جایگاه این گلر از طرف دو ملی پوش کشورمان تهدید شود.


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب خبری پرسپولیس / جانشین سوشا یا نیلسون مشخص شد!



  اخبار,اخبار ورزشی,جانشین سوشا 

 اخبار ورزشی  -  بمب خبری پرسپولیس / جانشین سوشا یا نیلسون مشخص شد!

پس از منتفی شدن جذب وحید طالب‌لو، شنیدیم پرسپولیسی‌ها به دنبال یك سنگربان با‌تجربه اما بی‌ادعای دیگر هستند كه روی نیمكت بنشیند و صدایش هم در نیاید.

 مدیران جالبی در این فوتبال داریم و مربیانی جالب‌تر! به طور مثال می‌توان به باشگاه پرسپولیس اشاره كرد. متأسفانه نوعی رودر‌بایستی و شاید هم لجبازی (!) سراسر وجودشان را گرفته كه عملكرد آنان را تحت تأثیر قرار داده است.

اصل سخن‌مان به ماجرای مشهور (!) سوشا مكانی و نیلسون برزیلی برمی‌گردد. زمین و زمان به حمید درخشان یاد‌آور شدند كه یكی از این دو باید به عنوان گلر فیكس انتخاب شود و دیگری تمكین كند و به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمكت بنشیند، در غیر این صورت جدایی سوشا یا نیلسون اجتناب‌ناپذیر است اما به خرج سرمربی پرسپولیس نرفت كه نرفت! به طور مثال حمید درخشان با اصرار به استفاده از سیستم چرخشی نه تنها تمركز نیلسون و سوشا مكانی را بر هم زد و زمینه اشتباهات عجیب و بچگانه این دو را فراهم ساخت بلكه خود نیز متضرر شد. سرمربی پرسپولیس به ذوب‌آهن باخت و در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی از این رقابت‌ها كنار رفت و در عین حال در لیگ ‌برتر نیز شكست‌های عجیب و غریبی را برابر نفت تهران و فولاد خوزستان تجربه كرد تا موقعیتش بسیار متزلزل شود.

از طرفی نیلسون برزیلی كه به جرأت بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ ‌برتر بود نیز دچار افت شدید شد و هرگز نتوانست خاطرات آن گلر كم‌اشتباه لیگ سیزدهم را برای هواداران پرسپولیس تكرار كند.
از طرف دیگر سوشا مكانی نیز اشتباهاتی مرتكب شد كه در لیگ محلات هم دیده نمی‌شود و همین سوتی‌های عجیب باعث شد تیم‌ملی را از دست داده و مثل جام‌جهانی نتواند مسافر جام ملت‌های آسیا شود و...

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد حمید درخشان پس از مشورت - بخوانید توصیه! - با یكی از مسئولان ارشد باشگاه كوتاه آمده و به این جمع‌بندی رسیده كه از بین سوشا مكانی و نیلسون برزیلی، یكی را نگه داشته و عذر دیگری را بخواهد!

بر همین اساس از هر دو گلر به ویژه سوشا مكانی خواسته شده تا اطلاع ثانوی سكوت كرده و از ایجاد حاشیه پرهیز كنند.

همچنین اخبار تكمیلی حكایت از آن دارد كه تكلیف جدایی سوشا مكانی یا نیلسون برزیلی تا آخر هفته جاری (جمعه آینده) مشخص خواهد شد.

توضیح ضروری: پس از منتفی شدن جذب وحید طالب‌لو، شنیدیم پرسپولیسی‌ها به دنبال یك سنگربان با‌تجربه اما بی‌ادعای دیگر هستند كه روی نیمكت بنشیند و صدایش هم در نیاید. گویا اسم این دروازه‌بان حسن رودباریان است و اگر به همین زودی‌ها شاهد حضور این دروازه‌بان مسن در پرسپولیس بودید چندان تعجب نكنید. از ما گفتن بود!

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی