ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقیقی، تنها پرسپولیسی حاضر در 5 رده ملی



 

 

حقیقی، تنها پرسپولیسی حاضر در 5 رده ملی

 

او در 5 رده ملی بازی کرده است که یک رکورد جالب برای این بازیکن است.

علیرضا حقیقی در بازی دوستانه مقابل فلسیطن یک نیمه در دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت و اولین بازی ملی خود را تجربه کرد. حقیقی با حضور در این بازی صاحب یک رکورد تاریخی شد که قبل از این هیچکدام از پرسپولیسی ها به آن نرسیده بودند. او در 5 رده ملی بازی کرده است که یک رکورد جالب برای این بازیکن است. حقیقی اولین بار در مسابقات نونهالان غرب آسیا در قطر در سال 1381 برای تیم ملی بازی کرد که در آن زمان 14 ساله بود. او در مسابقات نوجوانان آسیا در سال 1383 در ژاپن نیز بازی کرد و در سال 1385 در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا درهند در 3 بازی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. حقیقی در همان سال به تیم ملی امید دعوت شد و در بازی های آسیایی 2006 و مقدماتی المپیک 2008 عضو تیم ملی امید بود . دروازه بان پرسپولیس در زمان مربیگری قطبی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد تا اینکه مقابل فلسطین اولین بازی ملی اش را انجام داد.

در ترکیب تیم ملی فعلی به جز حقیقی، کریم انصاری فرد نیز چنین رکوردی را دارد که در 5 رده ملی بازی کرده است.


ویدیو مرتبط :
مداحی رضا حقیقی در اتوبوس پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد



 

 

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد

در جریان انجام مسابقات دو ركورد ملی جا به جا شد.

در 200 متر آزاد آرین علیایی شناگر تیم فارس با ثبت ركورد 2 دقیقه و 7 ثانیه و 75 صدم ثانیه، 50 صدم ثانیه ركورد قبلی این ماده كه در اختیار احمدرضا جلالی از استان فارس بود را بهبود بخشید.

همچنین در 50 متر قورباغه محمدجواد عباسی از تیم كرمانشاه ركورد 32 ثانیه و 78 صدم ثانیه را از خود به جای گذاشت تا ركورد قبلی این ماده كه در اختیار سپهر افجه ای از تهران بود را 32 صدم ثانیه بهبود بخشد.

مسابقات شنای قهرمانی كشور (11 و 12سال) و (13 و 14سال) در روز سوم در استخر انقلاب شیراز دنبال می شود.