ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور 15 هزار هوادار و آغاز کری‌خوانی‌ها



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حضور 15 هزار هوادار و آغاز کری‌خوانی‌ها

در فاصله 7 ساعت و نیم تا آغاز دربی پایتخت، حدود 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

* بلیت‌فروشی از ساعت 7 صبح آغاز شد و در فاصله 7 ساعت و نیم تا شروع بازی حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. تعداد تماشاگران استقلال و پرسپولیس تقریبا یکسان است.

* اطراف ورزشگاه آزادی ازدحامی دیده نمی‌شود.

* چمن ورزشگاه آزادی صبح امروز کوتاه شد و با غلطک‌های مخصوص آماده دربی 75 شد.

* حدود 30 ماشین آتش نشانی در اطراف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود.

* کری هواداران دو تیم از همان دقایق ابتدایی شروع شده است. هواداران به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند و علیه همدیگر شعار می‌دهند.

* روبه‌روی جایگاه و بین هواداران پرسپولیس و استقلال فاصله کوچک در نظر گرفته شده تا درگیری بین تماشاگران دو تیم به وجود نیاید.

* بیرون ورزشگاه مأموران لباس شخصی از فروش بلیت در بازار سیاه جلوگیری می‌کنند. چند نفر هم که اقدام به فروش بلیت‌های 5 هزار تومانی به قیمت 10 هزار تومان می‌کردند دستگیر شدند.

* مأموران هلال احمر نیز در ورزشگاه آزادی به همراه همیاران هوادار حضور دارند.

* صندوق‌هایی در بیرون ورزشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در نظر گرفته شده است.

* پلاکاردهای مخصوصی از طرف هواداران دو تیم به ورزشگاه آزادی آورده شده است. استقلالی‌ها با پلاکاردی بزرگ مبنی بر اینکه "قلب ایران به عشق قهرمانی استقلال می‌تپد" و پرسپولیسی‌ها با پلاکارد‌ "ما قهرمانیم" تیم خود را تشویق می‌کنند./ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
کری خوانی هوادار جانباز پرسپولیسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور 3 هزار نفر و آغاز کری‌ خوانی‌ ها


در فاصله کمتر از شش ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم: در فاصله کمتر از شش ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر حدود سه هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* درهای ورزشگاه آزادی ساعت 10 صبح امروز باز شد تا علاقمندان به سرخابی‌های پایتخت وارد ورزشگاه شوند. در حال حاضر تماشاگران در بیرون از ورزشگاه مشغول استراحت هستند و قصد دارند در فاصله دو تا سه ساعت مانده به آغاز بازی وارد ورزشگاه شوند.

* یک گروه فیلمبرداری برای تهیه مستندی مشغول تصویربرداری است. این گروه را یک بانوی عکاس نیز همراهی می‌کند.

* از همان ابتدای ورود هواداران دو تیم به ورزشگاه کری‌خوانی بین آنها آغاز شده است که در یک طرف استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را تشویق می‌کنند و از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها علی کریمی را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* در مسیرهای منتهی به ورزشگاه ترافیک روانی وجود دارد.