ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور 14 رئیس جمهور در جام جهانی


روسای جمهور 14 کشور جهان در جریان رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در این کشور حضور خواهند داشت.

ایسنا: روسای جمهور 14 کشور جهان در جریان رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در این کشور حضور خواهند داشت.

جیلما روسف، رئیس جمهور برزیل تائید کرد که در سه مسابقه از بازی های جام جهانی ( بازی افتتاحیه در روز 12 ژوئن، بازی آلمان و پرتغال در 16 ژوئن در ورزشگاه فونتا نوا در شهر سالوادور و در بازی اختتامیه و فینال در 13 جولای) شرکت می کند. در دو بازی افتتاحیه و اختتامیه همچنین تعدادی از روسای جمهور و دولت کشورهای خارجی حضور خواهند داشت. جیلما روسف از فرصت جام جهانی استفاده کرده و برخی ملاقات های دو جانبه را نیز با سران کشورهای خارجی حاضر در جام جهانی انجام می دهد.

وزارت خارجه برزیل ضمن اعلام تائید تنها دو دیدار دوجانبه میان رئیس جمهور برزیل با آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان و جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرده که درخواست های دیگری نیز از سوی کشورهای دیگر مطرح شده است.

در میان روسای جمهوری که حضورشان را تائید کرده اند، روسای جمهور آرژانتین و شیلی ، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، غنا، هلند، سوئیس و پرنس هاری از انگلیس قرار دارند.

براساس اعلام منابع رسانه ای برزیل، پیش بینی می شود که کلیه روسای دولت‌های کشورهای آمریکای جنوبی نیز در بازی های جام جهانی حضور داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
دستور رئیس جمهور برای اعزام زنان فوتسالیست به جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور رئیس‌جمهور



اخبار,اخبارسیاسی, اجلاس مجمع جهانی اهل بیت

مراسم افتتاحیه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) دقایقی پیش با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا ، در این مراسم که در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است علمایی از کشورمان و جهان اسلام حضور دارند.

قرار است رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی کند. 

 

 اخبار  سیاسی  -  ایسنا