ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور کی‌روش در گابن منتفی شد


با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گابن، ماجرای حضور کی‌روش در این تیم به پایان رسید.

تسنیم: با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گابن، ماجرای حضور کی‌روش در این تیم به پایان رسید.

پس از اینکه فدراسیون فوتبال گابن موفق نشد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان و فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی یونان را برای سرمربیگری تیم ملی این کشور متقاعد کند سراغ خورخه کاستا، مدافع پیشین پورتو رفتند و با وی به توافق رسیدند.

مدافع پیشین تیم ملی پرتغال با امضای قراردادی دو ساله هدایت این تیم آفریقایی را بر عهده گرفت تا جانشین آلبرت اِم‌‌‎بورونوت شود. خورخه کاستا با وجود اینکه 42 سال دارد تاکنون هدایت 7 تیم را بر عهده داشته که از آن جمله می‌توان به تیم‌های اسپورتینگ براگا پرتغال، کلوژ رومانی و آنورتوسیس قبرس اشاره کرد.

خورخه کاستا فصل گذشته هدایت تیم پاکوس دی‌فریرا را به عهده داشت که موفق شد در بازی پلی‌آف با شکست دسپورتیوو دی‌آوس این تیم را در لیگ برتر پرتغال نگه دارد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی اوبامیانگ و لمینا برای گابن (تونس 3-3 گابن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور کی روش در آفریقای جنوبی منتفی شد


فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی "افرایم شاکس ماشابا" را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: در حالیکه تا پیش از این شنیده می شد فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به دنبال جذب کارلوس کی‎روش و استفان کشی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور است اکنون آنها با عقد قراردادی چهارساله "شاکس مشابا" را به خدمت گرفته اند.

"دنی جوردن"، رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی، گفت: ما از مردم و رسانه ها می‎خواهیم شکیبا باشند. اجازه بدهید رشد و پیشرفت شاکس در نقش جدیدی که به وی محول شده را شاهد باشیم.

ماشابا 69 ساله جایگزین "گوردون ایگسوند" در تیم ملی آفریقای جنوبی شده است.