ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور کریس رونالدو، شرط اصلی پرسپولیس


گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید برای این بازی مبلغ 2 میلیون یورو درخواست کرده که با موافقت مسئولان پرسپولیس روبرو شده است.

خبرگزاری فارس: تعدادی از شروط باشگاه رئال مادرید برای بازی با پرسپولیس اعلام شد. گویا باشگاه پرسپولیس اصرار ویژه‌ای برای حضور کریس رونالدو در این بازی داشته و در واقع حضور این بازیکن از شروط اصلی باشگاه پرسپولیس برای این بازی است.

همچنین گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید برای این بازی مبلغ 2 میلیون یورو درخواست کرده که با موافقت مسئولان پرسپولیس روبرو شده است. البته ظاهرا سود عاید از تبلیغات این بازی هم نصیب باشگاه مادریدی خواهد شد.

حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، حسین کلانی و سایر هیات همراه باشگاه پرسپولیس فردا به تهران بازخواهند گشت.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ جالب نایک با حضور کریس رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مهاجم پرسپولیس به مدل موی کریس رونالدو ؛ عکس




 اخبارورزشی - علاقه مهاجم پرسپولیس به مدل موی کریس رونالدو ؛ عکس

محمد عباس زاده با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی اش و پوشیدن پیراهن رونالدو و مقایسه مدل مویش، علاقه خود را به بهترین بازیکن فوتبال جهان نشان داده است.

اخبار,اخبارورزشی,مدل موی کریس رونالدو

 اخبار ورزشی - جام نیوز