ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور پسر سیدحسن خمینی در تمرین استقلال



اخبار,اخبار ورزشی, پسر سیدحسن خمینی در تمرین استقلال

 
اخبار ورزشی - گزارش تمرین استقلال
حضور پسر سیدحسن خمینی و پایان کدورت صادقی و نوری/ توصیه قلعه‌نویی به بازیکنان

پسر سیدحسن خمینی در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران حضور داشت.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به علت بارش برف سنگین در تهران نتوانست تمرینات خود را پیگیری کند از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال کرد.

خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. بیک‌زاده با تجویز کادرپزشکی امروز به آب‌درمانی پرداخت.

*امیرقلعه‌نویی که صبح امروز به دیدار کارلوس کی‌روش رفته بود و با سرمربی تیم‌ملی سوءتفاهمات را برطرف کرد با لباس ورزشی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و به خاطر بازی ضعیف آبی‌پوشان توضیحاتی را به آنها ارائه داد. قلعه‌نویی در گفت‌وگو با بازیکنان اعلام کرد: حالا که جام حذفی تمام شده باید به فکر لیگ باشیم چون ما تعهد داریم که با تمام توان بازی کنیم.

 

دیدید که من مسئولیت شکست را قبول کردم ولی شما هم باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف باشید و تلاش بیشتری انجام بدهید. سرمربی تیم استقلال در حین گفت‌وگوی خود صحبت‌هایی را با چند بازیکن استقلال از جمله آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی و پژمان نوری انجام داد.

*مسئولان کمپ استقلال از ساعات ابتدایی صبح امروز با جمع‌آوری برف‌های روی کاورها شرایط تمرین را برای بازیکنان مهیا کردند. استقلالی‌ها امروز در نیمی از زمین بدون مشکل کارهای تمرینی را پشت سر گذاشتند.

*به هنگام گرم کردن بازیکنان امیرحسین صادقی و پژمان نوری که بعد از پایان بازی با مس در رختکن با یکدیگر بر سر مسائل فنی جروبحث کرده بودند امروز با هم صحبت کرده و کدورت به وجود آمده را پایان دادند. این دو نفر در طول برگزاری تمرین برخورد خوبی با یکدیگر داشته و سوءتفاهمات را برطرف کردند.

*امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با کبه مهاجم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*نکته جالب تمرین امروز حضور فرزند سیدحسن خمینی بود. وی به محض حضور در تمرین آبی‌پوشان در گوشه‌ای از زمین نشست و البته با استقبال گرم سرمربی آبی‌پوشان روبرو شد.

*بازیکنانی که در ترکیب استقلال مقابل مس کرمان به میدان رفته بودند امروز سبک‌تر از سایرین برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. این تعداد از بازیکنان بیشتر به تنیس‌فوتبال پرداخته و تعدادی از آنها مثل صادقی و تیموریان محل تمرین را ترک کردند. سیدمهدی رحمتی در تمرین امروز در فوتبال گروهی حضور داشت و در نقش مهاجم برای تیمش به میدان رفت.

*امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز پاسپورت خود را به میرشاد ماجدی تحویل داد. مسئولان استقلال در حال جمع‌آوری مدارک برای سفرهای برون‌مرزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

*حدود 50 نفر از تماشاگران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند. آنها درخصوص گفت‌وگوی کی‌روش و قلعه‌نویی که صبح امروز صورت گرفته بود صحبت می‌کردند.

*شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند. نکته جالب توجه اینجا بود که بیانی درخصوص گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان بعد از بازی جام حذفی صحبت می‌کرد و مدعی بود چرا باید آنها در سرما این تست را انجام دهند.

*در پایان تمرین امروز وقتی قلعه نویی در حال ترک زمین چمن بود با درخواست یک هوادار جوان روبرو شد. وی به قلعه نویی می گفت می خواهم در استقلال بازی کنم و قلعه نویی به او گفت چند سال سن داری و او گفت:25 سال! سرمربی استقلال در پایان به وی گفت در خدمت شما هستیم!این جوان به امیر قلعه نویی گفت شماره 7 را هم از شما می خواهم.

*با اعلام کادرفنی استقلال تمرینات آبی‌پوشان فردا از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی دنبال خواهد شد.

به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا البرز خواهد رفت و آبی‌پوشان تنها ساموئل را به دلیل سه کارته بودن در اختیار ندارند.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫حضور نیکبخت در تمرین استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور پسر ولایتی در تمرین استقلال


تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب بازیکنان ملی‌پوش این تیم، جاسم کرار و مگویان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل فولاد نوین اهواز برگزار کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان ملی‌پوشان این تیم غایب بودند و آرش برهانی نیز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد. جاسم کرار و مگویان دو بازیکن خارجی استقلال هم در تمرین امروز حضور نداشتند تا باز هم تمرین مثل هفته گذشته روز خلوتی را سپری کند.

* آرش برهانی که طی چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر اختلافش با قلعه‌نویی به گوش می‌رسید در ابتدای تمرین امروز نزد سرمربی استقلال رفت و برخورد گرمی با قلعه‌نویی داشت. مهاجم استقلال که قصد داشت با امضای بازیکنان روی یک توپ آن را به یک موسسه خیریه اهدا کند از قلعه‌نویی خواست تا این توپ را امضا کرده که سرمربی استقلال را هم انجام داد. برهانی سپس آخرین وضعیت پای آسیب‌دیده خود را به قلعه نویی توضیح داد و از وی اجازه گرفت تا به کلینیک برود. این بازیکن دیدار استقلال در جام حذفی را از دست داده است.

* با توجه به اینکه تمرین امروز آبی‌پوشان در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شد حسن خاوری مدیر کمپ مرحوم حجازی توضیحاتی را در خصوص وضعیت چمن به قلعه‌نویی ارائه کرد.

* سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیگیر نتایج بازی‌های جام حذفی بود و در این خصوص سوالاتی را می‌پرسید. البته بازیکنان استقلال هم از شکست صبای قم متعجب شده بودند.

* حنیف عمران‌زاده که در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز به صورت اختصاصی تمرینات هوازی و بدنسازی را پشت سر گذاشت.

* هنوز چند دقیقه‌ای از آغاز تمرین استقلال نگذشته بود که مارکار آقاجانیان و دکتر پرهام خانلری در محل تمرین ابی‌پوشان حاضر شده و با در دست داشتن یک عکس ام‌آر‌آی وضعیت هاشم بیک‌زاده را به امیر قلعه نویی منتقل کردند. سرمربی تیم استقلال هم بعد از شنیدن این خبر به شدت در هم فرو رفت و ناراحتی در چهره او کاملا پیدا بود.

* پسر علی اکبر ولایتی یکی از رجال سیاسی امروز در محل تمرین حاضر شد و برای دقایقی در کنار سرمربی استقلال حضور پیدا کرد.

* میرشاد ماجدی سرپرست آبی‌پوشان در تمرین امروز حضور داشت و برای دقایقی با قلعه‌نویی و مارکار آقاجانیان گفت‌وگو کرد.

* محور اصلی تمرینات امروز کار تاکتیکی زیر نظر سایر اعضای کادر فنی بود و قلعه‌نویی هم در حالی که مشغول گفت‌وگو با آقاجانیان و خانلری بود تمرینات را نظاره‌گر می‌شد.

تیم فوتبال استقلال ساعت 9 صبح فردا تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد و پس از استقرار در هتل نیشکر اهواز خود را برای دیدار روز شنبه مقابل فولاد نوین آماده خواهد کرد. آبی‌پوشان روز شنبه پس از بازی با فولاد نوین تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند و در هتل کوثر این شهر مستقر خواهند شد.