ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور پتروویچ در تبریز به تعویق افتاد


درحالی که قرار بود ظهر امروز گزینه صربستانی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی وارد تبریز شود این مسئله به تعویق افتاد.

خبرگزاری فارس: درحالی که قرار بود ظهر امروز گزینه صربستانی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی وارد تبریز شود این مسئله به تعویق افتاد.

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته از حضور ولادمیر پترووچ در ظهر روز دوشنبه در ایران خبر داد.

درحالیکه تمامی شرایط برای حضور این مربی برای انجام مذاکره فراهم بوده طبق اعلام مسئولان باشگاه تراکتورسازی بنا به دلایلی حضور پتروویچ در تبریز به تعویق افتاده و او در زمان دیگری به ایران می‌آید. دلیل اینکه چرا سفر پتروویچ به ایران لغو شده اعلام نشده است.

طبق اعلام جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پتروویچ آخرین گزینه مورد مذاکره باشگاه تراکتورسازی است و در صورت عدم توافق با این مربی این تیم با گزینه‌های ایرانی خود مذاکره می‌کند.


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی شیر دوباره به تعویق افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور اسلوبودان کواچ در ایران به تعویق افتاد


زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ایران به تعویق افتاد.

خبرگزاری تسنیم: تیم پروجیای ایتالیا که هدایت آن را اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد به مصاف پیاچنزای ایتالیا رفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار که در سالن پالابانکا شهر پیاچنزا برگزار شد، شاگردان کواچ ست اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 از آن خود کردند و ست دوم را 25 بر 18 واگذار کردند تا در پنجمین دیدار از پلی آف مرحله نیمه نهایی والیبال سری A1  ایتالیا در مجموع با 3 برد و 2 باخت مقابل این تیم جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند.

در این بازی با وجودی که الکساندر آتاناسیویچ 23 امتیاز برای پروجا کسب کرد اما دیگر هم‌تیمی و هموطن او، نمانیا پتریچ به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد. هریستو زلاتانوف و لوکا وتوری نیز به ترتیب 20 و 17 امتیاز برای پیاچنزا کسب کردند.

پروجا که با رسیدن به فینال جام حذفی، شگفتی‌ساز سری A1 والیبال ایتالیا لقب گرفته حالا در فینال لیگ هم حاضر است. حریف شاگردان کواچ در فینال، لوبه بانکا ماچه‌راتا است که از 10 روزر پیش در حال استراحت هستند و بازی رسمی نداشته‌اند. نخستین بازی فینال از ساعت 23 پنج‌شنبه در سالن پالابالدینه‌لی به میزبانی لوبه بانکا برگزار می‌شود.

هدایت لوبه باکا بر عهده آلبرتو جولیانی است که فرانچسکو کاده‌دو نیز به او کمک می‌کند. در این تیم بازیکنانی مثل ایوان زایتسف، هوبرت هنو، سیمونه پارودی، دراگان استانکوویچ، جیری کووار، بارتوژ کورک، مارکو پودراسکانین و میکله بارانوویچ بازی می‌کنند.

 فینال والیبال  سری A1  ایتالیا حداقل تا 11 اردیبهشت (زمان برگزاری دیدار سوم فینال) ادامه خواهد داشت و این در حالی است که نخستین بازی ایران در لیگ جهانی مقابل ایتالیا نهم خرداد است. اینکه بوبان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران توانسته تیمش را به فینال جام حذفی و فینال سری A1  ایتالیا برساند نشان می‌‎‌دهد که او توانایی‌های زیادی دارد ولی اینکه او حداکثر 3 هفته تا اغاز لیگ جهانی در کنار تیم ملی ایران است، خبر خوبی برای والیبال ایران نیست.