ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور هواداران مقابل هتل استقلال


تعدادی از هواداران استقلال تهران برای تشویق بازیکنان این تیم مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان در اهواز تجمع کردند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از صرف صبحانه، تمرین سبکی را زیر نظر مربی بدنساز این تیم در اطراف هتل پارس اهواز برگزار کردند. همچنین تعدادی از هواداران استقلال با پرچم‌های آبی مقابل هتل پارس به تشویق بازیکنان پرداختند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 18:55 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. استقلال با 43 امتیاز در رده نخست و استقلال خوزستان با 42 امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ ایستاده‌اند.


ویدیو مرتبط :
اختصاصی از استرالیا: حضور هواداران در هتل تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور هواداران استقلال مقابل هتل


تعدادی از هواداران استقلال برای گرفتن عکس سلفی و امضا پشت در هتل کاروانسرا حضور پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: استقلال و ذوب آهن از ساعت 21 امشب در چارچوب دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه اروندان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تعدادی از هواداران استقلال با حضور مقابل در هتل کاروانسر محل اقامت استقلال خواهان گرفتن عکس سلفی و امضا از بازیکنان هستند که به همین خاطر ماموران نیروی انتظامی مقابل در حاضر شدند تا افراد متفرقه به هتل نروند. در این راستا از لیدرهای باشگاه استقلال هم کمک گرفته شد.

همچنین در این بین یکی از هواداران پرچم بزرگ سفیدرنگی را به همراه آورده بود که روی آن دو ستاره که نشان دهنده قهرمانی استقلال در آسیا است حک شده بود. این روزها بحث ستاره‌های استقلال کری زیادی بین هواداران این تیم و پرسپولیس به وجود آورده است.

به گزارش فارس، بازیکنان استقلال و ذوب آهن در هتل کاروانسرا حضور دارند و در طول روز هنگام صرف ناهار و صبحانه و ... بارها با یکدیگر روبرو می‌شوند. کاملا مشخص است که مسئولان و بازیکنان دو تیم از این بابت ناراضی هستند اما با توجه به اینکه تنها یک هتل در شهر وجود دارد چاره‌ای به جز این برای دو تیم وجود نداشته است.