ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور نکونام در سپاهان منتفی است


سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور جواد نکونام در تیم فوتبال سپاهان منتفی است.

خبرگزاری فارس: رسول خوروش در گفتگویی در خصوص حضور احسان حاج‌صفی و رحمان احمدی دو ملی‌پوش تیم سپاهان در اردوی ترکیه گفت: حاج‌صفی با ما صحبت کرد و گفت که به دلیل حضور طولانی مدت در اردوهای تیم ملی کمی فوتبال‌زده شده و به همین دلیل ما هم به او کمی استراحت دادیم، اما سعی خواهیم کرد که این بازیکن را همراه خود به اردوی ترکیه ببریم.

وی ادامه داد: رحمان احمدی هم شرایطی شبیه حاج‌صفی دارد به او هم استراحت دادیم اما همراه تیم سپاهان به اردوی ترکیه خواهد آمد. ما 15 تیر راهی ترکیه می‌شویم تا اردویمان را در این کشور برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا حاج‌صفی پیشنهاد خارجی دارد یا نه؟ افزود: خودش که به ما گفته پیشنهاد خارجی ندارد و از آنجایی که با ما قرارداد دارد طبیعتاً همراه ما باقی خواهد ماند اما این را هم باید بگویم که به هیچ عنوان حاج‌صفی را به تیم‌های ایرانی نمی‌دهیم.

خوروش در خصوص جدایی فن‌دیک مهاجم سپاهان خاطرنشان کرد: او رزومه خوبی داشت اما در سپاهان جواب نداد و به همین دلیل از ما جدا شد و به لیگ تایلند پیوست. او بازیکن خوبی بود اما شاید نتوانست در محیط ایران خودش را نشان دهد. ما اما به دنبال حضور پریرا هستیم اما چون زمان حضور او در ایران هنوز مشخص نشده فعلاً چیزی قطعی نیست.

وی درباره شایعه حضور جواد نکونام در سپاهان هم گفت: حضور جواد نکونام منتفی شده و این بازیکن به سپاهان نمی‌آید.


ویدیو مرتبط :
تهیه کننده فیلم سلام بمبئی: حضور آیشواریا منتفی شد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور برونو سزار مهاجم سابق سپاهان در استقلال منتفی شد.



اخبار,اخبار ورزشی,برونو سزار

وضعیت حضور سزار در استقلال مشخص شد

برونو سزار مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان چند روز پیش مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت اما پرویز مظلومی امروز قید این بازیکن را هم زد!

سرمربی تیم استقلال امروز در تماس با اعضای کمیته نقل و انتقالات قید حضور این بازیکنان را زد و از آنها خواست به فکر گزینه‌های دیگر باشند.

روز گذشته مظلومی از جذب پروپیچ مهاجم اهل کرواسی منصرف شده بود.

در حالی که باشگاه استقلال با برونو سزار تا آستانه توافق پیش رفته بود از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که پرویز مظلومی در تماسی با مسئولان نقل و انتقالات استقلال از آنها خواسته که فعلا به گزینه‌های خارجی برای استقلال فکر نکنند و تمرکز نقل و انتقالات استقلال را به سمت گزینه‌های داخلی ببرند.

به ‌این‌ ترتیب برونو سزار و چند گزینه خارجی دیگر استقلال برای خط میانی کمی با این تیم فاصله گرفته‌اند و باید دید که در روزهای آینده چه بازیکن داخلی به استقلال می‌پیوندد.

اخبار ورزشی - جام نیوز