ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور مهدی رحمتی در تمرین پرسپولیس!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال عصر امروز در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد!

به گزارش فارس، از آنجایی که زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی هر روز و با هماهنگی در اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد به همین دلیل امروز اتفاق جالبی در تمرین پرسپولیس رخ داد که باعث خنده تعدادی از بازیکنان شد.

امروز پرسپولیسی‌ها در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین داشتند و همزمان با آن بازیکنان استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی مشغول بازی بودند اما تداخل زمانی این تمرینات باعث شد تا دروازه‌بان تیم استقلال امروز به اشتباه در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شود! مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال با خیال اینکه تیمش در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین دارد مثل همیشه با ساک ورزشی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمد اما پس از حضور در زمین ناگهان با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو و اینجا بود که کاپیتان استقلال متوجه شد محل تمرین تیمش را اشتباه آمده است.

این اتفاق جالب باعث خنده برخی بازیکنان پرسپولیس و مهدی رحمتی شد و کاپیتان استقلال پس از این اتفاق خیلی زود محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد تا به کمپ مرحوم حجازی برود و در تمرین تیم خودش شرکت کند.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
سوپر سیوهای مهدی رحمتی مقابل پرسپولیس - دربی 81

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از پرسپولیس؛ شیث و نصرتی در دربی بازی نمی کنند / حضور معمارزاده در تمرین برای آشتی با استیلی



 

آخرین اخبار از پرسپولیس؛ شیث و نصرتی در دربی بازی نمی کنند / حضور معمارزاده در تمرین برای آشتی با استیلی

 

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که از نصرتی و رضایی در دربی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش جام نیوز، حمیدرضا قریب در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: «رویانیان همچنان روی موضع خودش هست و از شیث رضایی و محمد نصرتی در دربی استفاده نمی شود.»

وی درباره اینکه تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد گفت: «از خبرنگاران و هواداران معذرت خواهی می کنیم. ببخشید که روی سایت اعلام نکردیم. تمرین تا آخر هفته پشت درهای بسته برگزار می شود.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره حضور معمارزاده در تمرین امروز گفت: «معمارزاده قبل از تمرین در زمین حاضر شده بود تا با استیلی صحبت و آشتی کند.»