ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور معروف در بانک سرمایه منتفی شد


قرار بود در لیگ برتر امسال تیم والیبال بانک سرمایه با معروف قرارداد همکاری ببندد اما این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری میزان: تیم والیبال بانک سرمایه که در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر والیبال فصل گذشته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد برای حضور در لیگ برتر امسال مدت​هاست که در صدد عقد قرارداد با گزینه‌های مورد نظر خود است.

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره بانکی‌ها با ژیگالدو قرارداد همکاری خود را تمدید کردند و دیگر صحبتی از حضور کاپیتان تیم ملی در این تیم نیست.

باتوجه به این مسئله شاید معروف با گزینه ایتالیایی خود یعنی باشگاه مودنا برای فصل جاری به توافق رسیده باشد.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ بانک سرمایه با حضور سوپرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد



 

 

حضور کیانی در پرسپولیس منتفی شد

 

باشگاه تراکتورسازی با پرسپولیس برای حضور کیانی در این تیم به نتیجه نرسید.

باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهدی کیانی از تراکتورسازی با این باشگاه وارد مذاکره شد اما این مذاکره با موفقیت همراه نبود. به گفته جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته کیانی در نامه ای اولویت های خود برای حضور در باشگاه های مدنظرش را اعلام کرد.

با منتفی شدن حضور در پرسپولیس اولویت بعدی کیانی شهرداری تبریز است. این باشگاه به تراکتورسازی پیشنهاد داده کیانی را بگیرد و در مقابل بائو به تراکتورسازی برود.