ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور عجیب لوکا در ورزشگاه تختی/ بوناچیچ سرمربی تراکتور می‌شود؟



اخبار ,اخبار ورزشی,بازی  تراکتورسازی تبریز با راه آهن

 

اخبار ورزشی - حضور عجیب لوکا در ورزشگاه تختی/ بوناچیچ سرمربی تراکتور می‌شود؟

لوکا بوناچیچ سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای تماشای بازی تراکتورسازی با راه آهن در ورزشگاه تختی حضور دارد.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز با راه آهن از ساعت 14 امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

پیش از شروع این مسابقه، لوکا بوناچیچ به ورزشگاه تختی آمد تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند. به نظر می‌رسد بوناچیچ گزینه سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز باشد و مسئولان این باشگاه، مذاکراتی را هم با وی انجام داده‌اند.

این در حالی است که جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم صبح امروز از تبریز به تهران آمده است. مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی اوایل این هفته از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرد و در حال حاضر غلامرضا باغ آبادی تا مشخص شدن سرمربی جدید، سرپرست فنی این تیم است.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مترجم با استعداد لوکا بوناچیچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"لوکا بوناچیچ" سرمربی مس کرمان شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

"لوکا بوناچیچ" سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد.

پس از آن‌که ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان اعلام کرد، در این بازی حاضر نیست روی نیمکت تیمش بنشیند، مسئولان باشگاه هم صحبت‌های او را به منزله استعفا تلقی کرده و تصمیم گرفتند که سرمربی دیگری را برای ادامه فصل برگزینند. آنها برای جایگزینی قاسمپور یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی را در نظر داشتند که "لوکا بوناچیچ"، گزینه خارجی مسی‌ها بود.

بوناچیچ برای مذاکره با باشگاه مس کرمان صبح امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد و پس از نشستی که با ناصر شهبازی، مدیرعامل این باشگاه داشت، برای هدایت مس تا پایان فصل به توافق رسید.

این مربی کروات پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، مس کرمان را در لیگ برتر بر عهده داشته است. او آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را برعهده داشت و در نهایت جای خود را به میروسلاو بلازوویچ داد./ایسنا