ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور طاهری در منزل هادی نوروزی


سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته به همراه مربی و مدیر روابط عمومی این باشگاه در منزل هادی نوروزی حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری، مصطفی قنبرپور و پندار خمارلو به نمایندگی از سوی باشگاه پرسپولیس و اعضای این تیم، سه‌شنبه شب برای تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس در منزل هادی نوروزی حضور یافتند و با خانواده آن مرحوم دیدار کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده هادی نوروزی پس از چهلم آن مرحوم، از آنها درخواست کرد به جهت حفظ شرایط روحی و روانی فرزندان زنده یاد هادی نوروزی، لباس‌های سیاه را از تن به در کنند.

علی اکبر طاهری در ادامه خطاب به خانواده نوروزی گفت: این اتفاق، ضایعه بزرگ و فراموش نشدنی بود که برای همه ما بسیار گران تمام شد و به هیچ عنوان نمی‌توان جای خالی هادی عزیز را برای فرزندان و خانواده آن روان شاد پر کرد اما با توجه به قبول واقعیتی تلخ، باید شرایطی را فراهم کنیم تا یادگار‌های کاپیتان فقید پرسپولیس از این ضایعه بیشتر از این دچار آسیب نشوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به همین مناسبت و بنابر رسم معمول، برای اینکه اعضای خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس و یادگارهایش لباس‌های مشکی را از تن به در کنند، هدایایی را تقدیم آنها کرد تا جایگزین لباس‌های مشکی شود.

طاهری پس از آن، ابراز امیدواری کرد خانواده نوروزی با توکل به خدا و با صبر و استقامت در مقابل ضایعه‌ای که روی داد، جریان عادی زندگی را در پیش بگیرند و همگان در آینده شاهد رشد و تعالی فرزندان آن مرحوم باشند.


ویدیو مرتبط :
حضور دسته جمعی فوتبالی ها در منزل هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هادی نوروزی به خاطر درگیری شدید با طاهری سکته کرد؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

حاضران در تمرین دیروز پرسپولیس می‌گویند که هادی طبق معمول بی سر وصدا تمرین کرد

معمولا بعد از هر اتفاقی بازار شایعات داغ است و در مورد هادی نوروزی هم در این مدت شایعاتی شنیده شده که یکی بعد تمرین دیروز با طاهری درگیری شدیدی داشت و همین درگیری باعث سکته شد.

در حالی که این شایعه از اساس اشتباه است. حاضران در تمرین دیروز پرسپولیس می‌گویند که هادی طبق معمول بی سر وصدا تمرین کرد و چون مصدوم بود چند دور دور زمین راه رفت و بعد در کنار خوردبین تمرین را نگاه کرد.اما نکته جالب کری هادی برای آبی‌ها بود. بعد از تمرین او می‌گفت برای استقلالی‌ها سورپرایز دارم و میخوام بعد از گل 4 نشون بدم و کلی هم سر این مساله با لیدرها خندید و رفت.

اخبار ورزشی - آی اسپورت