ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور طارمی در تولد استقلالی‌ها (عکس)



میلاد فخرالدینی در حالی امروز جشن تولد خود را در حضور خبرنگاران جشن گرفت که مهدی طارمی هم او را در این مراسم همراهی می‌کرد.

مدیران شرکت مدیران خودرو در انتخابی با مشارکت هواداران دو تیم، میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی را به عنوان برترین‌های این فصل استقلال و پرسپولیس معرفی کردند.


میلاد فخرالدینی که امروز سالروز تولدش نیز بود با حضور در این مراسم خودروی خود را تحویل گرفت و البته با یک سورپرایز مواجه شد. مدیران این شرکت با تدارک یک کیک تولد برای او جشن کوچکی ترتیب داده بودند و البته مهدی طارمی حسابی از خجالت او در آمد و در این مراسم صورت بازیکن استقلال را کیک مال کرد!

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
دریبل خوردن استقلالی ها از مهدی طارمی در دربی 81

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور محمدرضا شجریان در جشن تولد بهرام بیضایی+عکس



در جشن تولد 74 سالگی بهرام بیضایی که در خانه اش در استنفورد برگزار شد علاوه بر همسرش مژده شمسایی و فرزندش نیاسان، محمدرضا شجریان از اساتید موسیقی سنتی ایران نیز حضور داشت.

 بهرام بیضایی, جشن تولد بیضایی

منبع:inn.ir