ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور سرخپوشان بر سر مزار قایقران


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، مدیر روابط عمومی و تعدادی از اعضای کادر فنی بر سر خاک کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و ملولان بندر انزلی حضور پیدا کردند.

کاپ: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روزهای گذشته، سالروز درگذشت زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان با اخلاق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ملوان بندر انزلی بود. به همین مناسبت محمود خوردبین، کریم باقری، مصطفی قنبرپور و پندار خمارلو به نمایندگی از سوی اعضای تیم و خانواده بزرگ پرسپولیس امروز بر سر مزار این چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران و گیلان حضور یافتند.

قرار بود این گروه همراه با علی اکبر طاهری در این برنامه شرکت کنند اما وی به دلیل پیگیری امور مربوط به باشگاه کمی دیرتر عازم انزلی شد.


ویدیو مرتبط :
سرخپوشان بر مزار کاپیتان نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حضور عابدزاده بر سر مزار قایقران


از هفته ی بیستم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خانه توانست 3-0 راه آهن را درهم بکوبد.

ورزش سه: از هفته ی بیستم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خانه توانست 3-0 راه آهن را درهم بکوبد.

احمدرضا عابدزاده، مربی دروازبانان راه آهن نیز از این فرصت که به انزلی آمده بود استفاده کرد و سری به رفیق قدیمی خود، سیروس قایقران زد. عابدزاده تنها بر سر مزار قایقران یک جمله استفاده کرد: دلم برات تنگ شده بود.

عکس: حضور عابدزاده بر سر مزار قایقران

عکس: حضور عابدزاده بر سر مزار قایقران

عکس: حضور عابدزاده بر سر مزار قایقران