ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور دبیر و سوریان در سالن بسکتبال


قهرمان سابق کشتی آزاد المپیک و قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در سالن بسکتبال حاضر شدند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا دبیر، قهرمان کشتی آزاد المپیک 2000 سیدنی و حمید سوریان، قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن در سالن بسکتبال حاضر شدند.

دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فیلیپین در سالن هواسئونگ شهر اینچئون در چارچوب مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی 2014 ایمچئون در حال برگزاری است.


ویدیو مرتبط :
گره گشایی حمید سوریان و علیرضا دبیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گودرزی، دبیر و سوریان در سالن بسکتبال


برخی از مسئولان ورزش کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان در سالن بسکتبال حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار بسکتبال ایران و چین در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی در سالن  سامسان ورلد در حال برگزاری است که برخی از مسئولان ورزش کشور برای تماشای رقابت آسمان‌خراش‌های ایران در سالن حضور دارند.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزات ورزش و جوانان، علیرضا دبیر و حمید سوریان جزو نفراتی هستند که خود را به سالن سامسان ورلد رسانده‌اند تا رقابت بسکتبال ایران و چین را از نزدیک تماشا کنند.

تماشاگران کره‌ای حاضر در سالن به حمایت از دو تیم ایران و چین می‌پردازند و به شکل خاصی بسکتبالیست‌ها 2 تیم را تشویق می‌کنند. علاوه بر این تعداد زیادی از تماشاگران چینی در سالن حضور دارند.