ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور تورس در دربی مادرید قطعی شد


مهاجم اسپانیایی جدید تیم فوتبال اتلتیکومادرید به طور حتم دومین دوره حضورش در این تیم را با بازی برابر رئال آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اعلام کرد برای بازی امشب (چهار‌شنبه) تیمش برابر رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا که در ویسنته کالدرون برگزار می‌شود، فرناندو تورس به میدان خواهد رفت.

تورس 30 ساله در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه با قراردادی قرضی و 18 ماهه از میلان به روخی‌بلانکو پیوست اما به دلیل تکمیل نشدن مراحل اداری انتقالش نتوانست در بازی اول اتلتیکومادرید در سال 2015 برابر لوانته حضور داشته باشد اما حالا که انتقالش جنبه رسمی پیدا کرده است، سیمئونه قصد دارد به او میدان بدهد.

سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از دربی مادرید اظهار داشت: تورس در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت. او آماده است چون در حالی به ما ملحق شد که در میلان تمرین کرده بود. او پیش از این هم در آنجا 10 بازی انجام داده بود. تورس چند روز است که کنار ما تمرین کرده و برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت. مطمئن باشید اگر من او را در اوج آمادگی و دارای پتانسیل نفوذ به خط دفاع حریف نمی‌دیدم، در ترکیب قرار نمی‌گرفت.

وی افزود: تورس نسبت به دیگر بازیکنان ما ویژگی‌های متمایزی دارد و حضورش خط حمله ما را تقویت خواهد کرد. من از روزهای اول دوران بازیگری او خاطرات خوبی دارم و رابطه‌ام با او بسیار خوب است. همانطور که در دوره اول حضورش در اتلتیکومادرید رابطه خوبی داشتیم، اکنون هم چنین رابطه‌ای با او دارم. او جزو بازیکنانی است که نسبت به اتلتیکومادرید تعلق خاطر دارد.

سرمربی آرژانتینی قرمزوسفیدپوشان مادرید عنوان کرد: تورس به یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید پیوسته است و هواداران هم استقبال باشکوهی از او داشتند. حضور 45 هزار نفر برای استقبال از او واقعاً هیجان‌انگیز بود. من احساس می‌کنم که ما این فصل می‌توانیم برای کسب تمامی جام‌ها رقابت کنیم، برای لالیگا، برای لیگ قهرمانان و برای جام حذفی اسپانیا.

سیمئونه در پایان با سؤالی درباره وضعیت جنجالی باشگاه بارسلونا و اتفاقات رخ داده اخیر در این تیم مواجه شد. گفته می‌شود که سران باشگاه بارسلونا برای لوئیس انریکه، سرمربی خود اولتیماتومی جهت به اوج برگرداندن تیم تعیین کرده‌اند که در صورت ناکامی در تحقق این هدف اخراج خواهد شد. سیمئونه در پاسخ به این سؤال گفت: من به اتفاقاتی که برای تیم‌های دیگر رخ می‌دهد، فکر نمی‌کنم. چیزی که امیدوارم رخ دهد این است که تیمم تا جایی که امکان دارد و به بهترین شکل تلاش کند.


ویدیو مرتبط :
گل فرناندو تورس در بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور عزت اللهی در دربی مادرید


دربی مادرید در رده جوانان با نتیجه 4- یک به سود رئال مادرید به پایان رسید. سعید عزت اللهی هم یک نیمه برای اتلتیکو بازی کرد.

ورزش سه: دربی مادرید در رده جوانان دیروز به میزبانی رئال برگزار شد و در نهایت با نتیجه 4- یک به سود این تیم به پایان رسید. بازی رفت دو تیم را اتلتیکو مادرید 3- یک به سود خود پایان داده بود اما در بازی برگشت این رئال بود که موفق شد با نتیجه 4- یک پیروز میدان باشد. رئال در نیمه اول 3 گل به ثمر رساند و در نیمه دوم هم دو تیم به تساوی یک- یک رضایت دادند. نکته جالب توجه حضور سعید عزت اللهی از ابتدای نیمه دوم در زمین بود. عزت اللهی که در ترکیب اتلتیکو قرار گرفت خط میانی این تیم به نقطه قوت تبدیل شد تا نیمه دوم با تساوی یک - یک به پایان برسد.

نکته جالب توجه استقبال 2 هزار نفری از این بازی بود. دربی جوانان مادرید که رئال برنده اش بود و یک بازیکن 18 ساله ایرانی هم در آن به میدان رفت.