ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور «بوارتنگ» در پرسپولیس کمرنگ شد


باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای جداگانه به کنسولگری ایران در انگلیس از آنها خواست به مدافع جوان انگلیسی برای حضور در ایران ویزا دهند.

خبرگزاری فارس: پس از عملکرد ضعیف قرمزپوشان در دو بازی گذشته پرسپولیسی‌ها به دنبال دنیل جسه‌بوارتنگ مدافع 21 ساله باشگاه آرسنال انگلستان رفتند تا با این بازیکن گفت‌وگو و توافقاتی را انجام دهند.

این مدافع که سابقه حضور در لیگ اسکاتلند را دارد پس از مذاکرات خود با قرمزپوشان قصد داشت به ایران بیاید اما به دلیل برخی مشکلات موفق به این کار نشد تا باز هم حضور او در ایران در پرده‌ای از ابهام قرار بگیرد.

البته پرسپولیسی‌ها در دومین نامه خود مکاتباتی را با کنسولگری ایران در انگلیس داشتند و از آنها خواستند که کارهای ویزای این بازیکن را تا یک هفته آینده انجام دهند اما با توجه به شواهد آن چیزی که پیداست کمی حضور این انگلیسی در ایران کمی کمرنگ است و آنطوری که پیش‌بینی می شود قرمزپوشان به دلیل برخی مشکلات تا حدودی قید جذب این بازیکن را زده‌‌اند اما باز هم طی چند روز گذشته پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را با این بازیکن و حتی کنسولگری ایران در انگلیس پیگیری کرده‌اند و قرار است تا یک هفته آینده تکلیف حضور این بازیکن در ایران مشخص شود.


ویدیو مرتبط :
حضور یکصد هزار نفری هواداران پرسپولیس (پرسپولیس - الغرافه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابهام در حضور بازیكن پرسپولیس و حضور دو خارجی در شهرداری تبریز



 

 

ابهام در حضور بازیكن پرسپولیس و حضور دو خارجی در شهرداری تبریز

 

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز از ابهام درحضور شیث رضایی در این تیم خبر داد.

احمد صالح پناه درباره جذب شیث رضایی گفت: این بازیکن را می خواهیم و با باشگاه پرسپولیس هم مذاکره کردیم اما هنوز جوابی به ما نداده اند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: با توجه به اینکه لیست لیگ برتری شهرداری تبریز پر است اگر می خواهیم شیث رضایی را بگیریم باید یک بازیکن را از لیست خارج کنیم و این بازیکن به پرسپولیس برود تا بتوانیم شیث رضایی را جذب کنیم. تا این لحظه پرسپولیس نظرش را در این باره به ما اعلام نکرده است.

احمد صالح پناه اظهار داشت:  ما در حال جذب دو بازیکن خارجی هستیم که در پست های دفاع و هافبک هستند. با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی چهارشنبه تمام می شود در دو سه روز آینده تکلیف این دو بازیکن هم مشخص می شود.