ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور بختیار رحمانی در تمرینات تراکتورسازی


هافبک فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرین امروز تراکتورسازان حاضر شد.

خبرگزاری ایسنا: بختیار رحمانی که به عنوان بازیکن - سرباز جذب تیم تراکتورسازی شد، سرانجام در تمرینات این تیم حضور یافت و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

تمرینات تراکتورسازان پس از بازگشت از تهران روز گذشته تعطیل بود و دور جدید تمرینات این تیم از امروز پیگیری و بختیار رحمانی نیز در این نوبت از تمرین حاضر شد.

این بازیکن که از سال پیش کد سربازی‌اش به نام تراکتورسازی خورده بود، با مصدومیت هفت ماهه خود دست و پنجه نرم می‌کرد و امسال شرایط بازی را پیدا کرده و می‌تواند برای تراکتورسازان مهره تاثیرگذاری به حساب آید.

تمرینات تراکتورسازان تا پیش از اردوی ترکیه در تبریز برگزار می‌شود و سپس کاروان این تیم برای برپایی اردویی 10 روزه عازم ترکیه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
بختیار رحمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لزوم حضور داور بین‌المللی در تمرینات ...



 

 

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند

 

 

لزوم حضور داور بین‌المللی در تمرینات تیم‌های ملی كشتی.

 

خبرگزاری فارس: در آستانه مسابقات جهانی مسكو، لزوم حضورداور بین‌المللی در اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران دهه دوم شهریور ماه برای شركت در مسابقات جهانی 2010 راهی مسكو خواهند شد.

 

با توجه به برگزاری رقابت‌های امسال در روسیه و همچنین ناآشنایی برخی از كشتی‌گیران با قوانین روز دنیا كه ممكن است در حین رقابت‌ها برای آنها و تیم مشكل‌ساز شود، لزوم حضور داوری بین‌المللی در اردوهای تیم‌ ملی بیش از پیش از احساس می‌شود.

 

به نظر می‌رسد درخواست از كمیته داوران برای اعزام نماینده به خانه كشتی و آموزش و تكرار آخرین قوانین تصویب‌شده فیلا، نیز در برنامه‌های این‌ روزهای كادر فنی تیم‌های ملی باشد.

 

اكبر طهماسبی رئیس كمیته داوران و بهمن طالبی 2 داور درجه المپیكی كشتی ایران به شمار می‌روند كه اجازه قضاوت در مسابقات جهانی مسكو را نیز دارند.