ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور بازیگران استقلالی سینما در آزادی


دو بازیگر سینما و تلویزیون برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه آزادی آمدند.

خبرگزاری فارس: در دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم حاشیه‌هایی در ورزشگاه وجود دارد که در زیر می‌خوانید.

* آرش برهانی، دکتر امین نوروزی، علی چینی و همچنین چند روحانی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشته و بازی را تماشا می‌کنند.

* گاسپار مربی گلرهای تیم ملی به همراه میکو مربی بدنساز تیم ملی در جایگاه ویژه نشستند. نکته جالب اینجاست که گاسپار به حدی احساس سرما می‌کند که کلاه خود را تا انتها به پایین کشیده و کاپشن خود را نیز تا روی صورت خود آورده است.

* امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون و امیر غفارمنش که هر دو استقلالی هستند با حضور در ورزشگاه بازی دو تیم را تماشا می‌کنند.

* در دقیقه 3 مسابقه مگویان مدافع استقلال توپی را به فخرالدینی پاس که نزدیک بود احمد حسن‌زاده آن را تصاحب کند به همین دلیل قلعه‌نویی با صدای بلند بر سر مگویان فریاد زد و از او خواست در پاس‌هایش دقت کند.

* عبور و مرور برای خبرنگاران و نفراتی که بلیت جایگاه ویژه را در اختیار دارند بسیار سخت شده و مسئولان بازی با گذاشتن گیت‌های مخصوص باعث شدند تا خبرنگاران برای دقایقی پشت درها معتل شوند که این موضوع باعث اعتراض اهالی رسانه شد.

* صمد مرفاوی درحالی که روی نیمکت نشسته است در یکی از صحنه‌ها روی عملکرد هافبک‌های تیمش اعتراض داشت و به همین دلیل به کنار خط آمد و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد کرد.


ویدیو مرتبط :
بدون شرح با حضور بازیگران سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران استقلالی سینما در فهرست سحر قریشی/عکس



اخبار ,اخبار ورزشی , بازیگران استقلالی سینما

اخبار ورزشی -  بازیگران استقلالی سینما در فهرست سحر قریشی/عکس

سحر قریشی بازیگر سینما نام هایی از بازیگران استقلالی سینمای ایران را ردیف کرده است.

 به گزارش جام جم ورزشی ، سحر قریشی بازیگر سینما در اقدامی که از تصویر زیر پیداست نام هایی از بازیگران سینما آورده که استقلالی هستند.در این فهرست نام امیر جعفری ، نیما شاهرخ شاهی و علی صادقی جلب توجه می کند.

 

اخبار ,اخبار ورزشی , بازیگران استقلالی سینما

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی