ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حضور آکادمی کیا در تورنمت فرانکفورت


دومین تورنمنت برای آکادمی کیا در اردوی اروپایی از امروز آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: دومین تورنمنت برای آکادمی کیا در اردوی اروپایی خود از امروز آغاز می‌شود. از تیم های حاضر در این رقابت‌ها می‌توان به هانوفر ، هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت، ماینتس، دارم اشتات، اشتوتگارت، وردربرمن، لوکوموتیو مسکو، آبردین اسکاتلند، اسپارتاپراگ چک، گرافشاپ هلند، استکهلم سوئد، کارلسروهه اشاره کرد.

در سایت رسمی این بازی‌ها به حضور آکادمی کیا از ایران همراه مهدی مهدوی کیا به عنوان اتفاق ویژه بازی های امسال اشاره شده و نوشته شده است که حضور این تیم ایرانی برای اولین بار هیجان زیادی برای تورنمنت خواهد داشت.

این تورنمنت طی دو روز در فرانکفورت آلمان برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
حضور آکادمی کیا در نروژ (نود ۲ شهریور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با گل‌محمدی متوقف شد/ حضور کیا و کریمی و تشویق گلزن پیشین دربی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در دیداری تدارکاتی؛

پرسپولیس با گل‌محمدی متوقف شد/ حضور کیا و کریمی و تشویق گلزن پیشین دربی

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در حالی مقابل تیم سایپامهر کرج به نتیجه مساوی رضایت داد که برای نخستین بار هدایت این تیم سرخپوش برعهده یحیی گل‌محمدی بود.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی که عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد برابر تیم سایپا مهر کرج به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد. 

در این بازی که برای نخستین مرتبه هدایت سرخپوشان تهرانی برعهده یحیی گل‌محمدی بود، جواد کاظمیان (60- پنالتی) برای پرسپولیس و میلاد خدایی (67) برای سایپا مهر کرج گلزنی کردند. ضمن اینکه حضور مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی در این بازی را باید به منزله بهبودی کامل آنها تلقی کرد.

در نیمه نخست نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، علی کریمی، کریم انصاریفرد، هادی نوروزی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی و مهدی مهدوی‌کیا در ترکیب اولیه به میدان رفتند.

یحیی گل‌محمدی برای نیمه دوم، امیر عابدزاده، حمیدرضا علی عسگری، سامان آقازمانی، روح ا... سیف الهی، جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده، عادل کلاه‌کج، مهرزاد معدنچی و فرشاد احمدزاده را در کنار محسن بنگر و حسین ماهینی به میدان فرستاد.

هدایت تیم سایپا مهر کرج برعهده بهنام طاهرزاده بود که هواداران حاضر در محل برگزاری این بازی، به یاد گلی که با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد، او را تشویق کردند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس هم پس از این مسابقه در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم گفت: محمد نوری از فردا تمرینات خود را آغاز می‌کند./مهر