ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حشمت مهاجرانی: کی روش آدم زرنگی است


سرمربی سابق ایران می گوید که تیم ملی در سخت ترین گروه جام ملت های آسیا قرار گرفته است.

خبرآنلاین: سرمربی سابق ایران می گوید که تیم ملی در سخت ترین گروه جام ملت های آسیا قرار گرفته است.

پیشکسوت و مربی سابق تیم ملی درباره حضور ایران در جام ملت های آسیا می گوید:«بازی با 3 تیم عربی متفاوت از گذشته ، شاید ما را در سخت ترین مرحله گروهی این چند سال مان قرار داده است. من بارها گفتم قوی ترین تیم گروه مقدماتی مان امارات است. این ها خیلی سال است که کنار هم بازی کردند. از نوجوانان با هم بودند.»

او به بازی به بحرین هم اشاره می کند و می گوید:« بازی با بحرین را هم نباید دست کم گرفت. تیم اگر این طور که مربی گفته بد تدارک دیده باشد به مشکل می خورد اما اگر آنها همدل باشند شرایط عوض می شود. »

مهاجرانی بر این عقیده است که ایران می تواند از مرحله مقدماتی صعود کند.او می گوید:«توان فوتبالی ما بالا رفتن از گروه است. به هر حال ما در استرالیا طرفداران زیادی هم داریم. البته کروش هم نشان داده خیلی زرنگ است و می تواند شرایط سخت را عوض کند. اگر از گروه مان بالا برویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم به جمع 4 تیم  برتر می رسیم. شاید هم مراحل بالاتر!»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برنامه نود با حشمت مهاجرانی - بخش اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان: کی‌روش آدم خودخواهی است



 

ترابیان: کی‌روش آدم خودخواهی است

 

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درخصوص رفتارهای کی‌روش و دستمزد این مربی پرتغالی، برکناری حسین شمس توسط سعیدلو و نحوه مدیریت کفاشیان در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از برنا، در برنامه این هفته "رو در رو" که امروز ساعت 18 به روی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود، عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال و سرپرست سابق تیم ملی و امور بین الملل فدراسیون فوتبال مهمان این برنامه است.

در این برنامه عباس ترابیان از اختلاف خود با کی‌روش و خودخواهی این مربی در اکثر موارد و کناره گیری از سرپرستی تیم ملی و میزان دستمزد این مربی پرتغالی یاد کرده است. وی همچنین درباره برکناری حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال توسط سعیدلو پرده برداشته و با انتقاداتی به مدیریت کفاشیان در فدراسیون، در مورد نحوه برگزاری انتخابات آینده فدراسیون صحبت کرده است.