ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسین هدایتی، از فوتبال به والیبال!


حسین هدایتی یکی از تماشاگران ویژه بازی والیبال ایران مقابل لهستان بود.

خبرآنلاین: حسین هدایتی در سالن والیبال. او خیلی متفکرانه بازی ایران مقابل لهستان را تماشا می کرد و احتمالا داشت در اندیشه های خودش فکر می کرد حالا که والیبال موفق است او هم یک تیم والیبال برای سال آینده راه اندازی کند!

هدایتی از فوتبال خیری ندید و پس از خرج کردن های میلیاردی اهلیتش برای خرید باشگاه پرسپولیس تایید نشد این بار در مسابقاتی آفتابی می شود که روی بورس است و مردم علاقه زیادی به این رشته های ورزشی نشان می دهند.

او که در کنار برادر شهرام محمودی(بهنام)نشسته بود احتمالا از او سوالاتی هم درباره والیبال کرده و اینکه چطور می توان یک تیم خوب والیبال راه اندازی کرد! البته باید دید این بار اهلیت او در والیبال تایید می شود یا ...


ویدیو مرتبط :
حسین هدایتی: این پول را به عشق میلیون ها ایرانی می دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درد دل حسین هدایتی درباره فوتبال


مالک باشگاه ملوان به شدت از فدراسیون فوتبال و وضعیت موجود انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه ملوان به شدت از فدراسیون فوتبال و وضعیت موجود انتقاد کرد.
 
حسین هدایتی متنی را با عنوان درددل در مورد فوتبال به شرح زیر نوشته است:

هرچه بگندد نمکش می زنند/ وای به روزی که بگندد نمک

اینجا چه خبر است؟

شما فوتبالی که نیستید..!  سوء مدیریت که دارید..! متولیان مبارزه با فساد و دلال‌بازی در فوتبال هستید، ولی با نفوذ دلال‌ها و افراد مغرض به باشگاه‌ها و مخصوصا باشگاه‌های خصوصی که بدون هیچ ادعایی در فوتبالی که درآمدزا نیست مشغول خدمت هستند ظلم می کنید.

شما احکام صادره از کمیته انضباطی خودتان را قبول ندارید! (حکم صادره در خصوص بدهی باشگاه پیام خراسان به استیل آذین).

شما متجاوزین به حریم باشگاه‌ها هستید که حکمی را که در فیفا قطعی نشده و از همه مهم‌تر با مربی خارجی سابق خود توافق کرده است و مکتوب آن برای شما ارسال شده را بهانه واهی ممانعت از بازی باشگاه داخلی خود می‌کنید.

فروش و نقل و انتقال امتیاز دسته اولی باشگاهی که با هماهنگی نایب رئیس اول صورت گرفته و هزینه نقل و انتقال ( کمیسیون ماده پنج) و حق عضویت و حق بازیکنان در لیگ 2 نقدا پرداخت شده و در قرعه کشی تیم‌ها شرکت کرده است را به کدامین دلیل لغو می‌کنید؟

چگونه به خودتان حق می دهید با باشگاهی که سال‌ها بدهی دارد خوشبختانه همکاری می‌کنید ولی باشگاهی که اینگونه اشکالات و بدهی‌ها را ندارد بازی او را لغو می‌کنید؟

بهتر است بگوئیم شما حکم به نفع دلال‌های فاسد صادر می کنید. وقتی نامه اعتراضیه تحویل کمیته انضباطی می‌شود آن را با اینکه دریافت می‌کنید ثبت و رسیدگی نمی‌کنید و قبل از اینکه ابلاغ شود یا رای قطعی شود، دلیلی بر لغو بازی باشگاه در نظر می‌گیرید. بهتر است شما جای خود را به مربیان بی‌لیاقت و ذی‌نفوذ و دلال‌ها در فدراسیون بدهید.

آقای کفاشیان!

من به عنوان احدی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تقاضا دارم بگوئید چرا چند ماه است مجمع برای انتخاب نائب رئیس دوم تشکیل نمی‌شود.

اینجانب بعنوان مالک باشگاه‌های استیل آذین و ملوان از شما تقاضا دارم مجمع فوق‌العاده‌ای تشکیل دهید تا علل ناکامی‌ها در فوتبال ایران و برچیده شدن این فساد‌ها تا دیر نشده بررسی شود.

نفوذ افراد فاسد و کوتاهی‌های فدراسیون در برخورد با آنها موضوع جلسه قرار گرفته و بررسی شود (در آن مجمع اسناد مربوط را ارائه خواهم کرد.)

ما در مقابل این مردم مسئولیم. ما در فوتبال میلیاردها هزینه می‌کنیم تا برای جوانان نشاط ایجاد کنیم نه آنکه آنان را سرخورده کنیم. با این فدراسیون ما نمی‌توانیم به وظیفه خود عمل کنیم. جلوی سوء مدیریت‌ها و بی‌قانونی‌ها و فساد را در فوتبال بگیرید نه اینکه افراد فاسد را کنار خودتان جای دهید. جای خودتان را به مدیران لایق فوتبالی بدهید که مردم خاطرات خوب صعود به جام جهانی را با آنان دارند.

اگر امروز شاهد مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی و سوء تفاهم بین آنان و رسانه‌ها شده‌ایم مسئولیت این سوء تفاهم با سوء مدیریت فدراسیون فوتبال است.

همه می‌دانیم بازیکنان و رسانه‌ها دل و قلبشان برای ورزش و مردم می‌تپد این ضعف فدراسیون فوتبال است که نمی‌تواند این سوء تفاهمات را رفع کند.

من از همکاران دلسوز فدراسیون و باشگاه‌ها تقاضا دارم تلاش مجدانه‌ای کنیم تا مجمع فوق‌العاده ای برای رسیدگی به این مشکلات و ارزیابی عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا صف افراد سالم و مدیر و دلسوز از افراد نابخرد و افرادی که سوء مدیریت دارند تفکیک گردد و الا هزینه‌های میلیاردی از بیت المال و بخش خصوصی بدون هیچ گونه نتیجه‌ای، در نشاط و شادی این مردم و بالا بردن سطح کیفی فوتبال تاثیری نخواهد داشت.

مطمئن باشید به لطف خدا به عنوان سرباز کوچک این نظام به فعالیت خود در فوتبال ادامه می‌دهیم و با فساد و بی‌ عدالتی و سوء مدیریت مقابله خواهیم کرد.

والسلام

حسین هدایتی


مالک و رئیس هیئت مدیره استیل آذین و ملوان