ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی: پرسپولیس تماسی با من نگرفته


مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچ کس برای اینکه حرف‌هایم را بزنم از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته است.

خبرگزاری فارس: سید جلال حسینی در واکنش به برخی نوشته‌ها مبنی بر اینکه او را پرسپولیسی بدانند، گفت: باور کنید من نمی‌دانم ماجرا چیست؟ من قبلاً هم همه حرف‌هایم را درباره پرسپولیس زده‌ام بالاخره پیشنهادهایی هست و من نمی‌خواهم هر روز در این‌باره صحبت کنم تا بگویند بازارگرمی می‌کند.

وی افزود: هواداران پرسپولیس و کادر فنی دوست دارم این حرف من را بشنوید هنوز هیچ‌کس با من کوچک‌ترین تماسی نگرفته که به من پیشنهاد بدهد یا مشکل من را بشنود.

وی افزود: هنوز کسی اصلاً از پرسپولیس به من زنگ نزده که من بخواهم نظرم را دراین‌باره اعلام کنم اما باز هم می‌گویم اجازه نمی‌دهم من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند. من باید این را تأکید کنم که هنوز هیچ‌کس از پرسپولیس با من تماسی نداشته که بخواهد نظر من را بپرسد.

حسینی در پاسخ به سؤالی در مورد پیشنهادهای خارجی نیز گفت: من حرفی در این‌باره فعلاً نمی‌زنم. من قبلاً هم گفتم دوست دارم بمانم اما وقتی هیچ‌کسی با من کوچک‌ترین تماسی نگرفته چه حرفی بزنم من نمی‌دانم باید مشکلاتم و حرفم را در پرسپولیس با چه کسی بزنم. بنده خدا دایی نباید تمرکز خود را از دست بدهد و به همین دلیل نمی‌توانم که با او صحبت کنم. فعلاً هیچ خبری نیست.

مدافع ملی‌پوش کشورمان تأکید کرد: من فقط این حرف‌ها را می‌زنم تا هواداران پرسپولیس بدانند وقتی با من تماسی گرفته نمی‌شود منظور چیست؟ و باید چه حرفی بزنم. من واقعاً‌ نمی‌دانم جریان چیست ولی فعلاً به همین قدر صحبت کفایت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
عزاداری بازیکنان پرسپولیس در تاسوعای حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی:تماسی از پرسپولیس نداشتم



 

 

پیروانی:تماسی از پرسپولیس نداشتم

 

'افشین پیروانی' در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حضور خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در این مورد هیچگونه صحبتی با من نشده است.

''''افشین پیروانی'''' خاطرنشان کرد: تنها یک مرتبه با ''''رویانیان'''' مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت تلفنی داشته و نظراتم را به عنوان یک دوست به وی منتقل کردم، ضمن اینکه با علی پروین نیز که استادم تلقی می شود، همواره در ارتباط هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه پیشنهاد رسمی از سوی مدیریت باشگاه برای سرمربیگری به وی ارایه شود آنرا می پذیرد، گفت: هنوز پیشنهادی ارایه نشده که در خصوص آن تصمیم گیری کنم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: عملکرد و شرایط پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان راضی کننده نیست و همه از این نتایج ناراحت هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس کار بسیار سختی تا پایان فصل پیش روی دارد و در این راستا کادر فنی و بازیکنان باید تلاش خود را مضاعف کنند.

پیروانی در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم عنوان کرد: تماشاگران پرسپولیس از قدیم به قهرمانی و بردهای متوالی این تیم عادت کرده اند و حتی در دو سال گذشته نیز که در لیگ عملکرد مناسبی نداشتند در جام حذفی به قهرمانی رسیده اند.

وی در خصوص شرایط ''''حمید استیلی'''' عنوان کرد: نتایج اخیر باعث شده تا حمید استیلی که همواره خونسرد بوده است برابر رسانه ها موضع گیری کرده و با عصبانیت صحبت کند که این مساله نشانگر فشار روانی زیاد به روی این مربی است. در حال حاضر نمی توانم در مورد شرایط استیلی در این تیم صحبت خاصی داشته باشم چراکه ممکن است از آن برداشت های نادرست شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: حتی برای تماشای دیدارهای پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نمی روم تا حاشیه ای به وجود نیاید.