ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی: مشکلم را تنهایی حل کردم


مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر مشکل خروج از کشورم حل شد هرچند خودم به تنهایی به دنبال کارهایم بودم و همه کارها را خودم انجام دادم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب گذشته در هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه موفق شد گوام را در دیداری پر گل شکست دهد.

سید جلال حسینی مدافع با تجربه تیم ملی کشورمان که دو دیدار قبلی تیم ملی ایران را به خاطر مشکلات مالیاتی و خروج از کشور از دست داده بود پس از غیبت در دیدار مقابل ازبکستان و ترکمنستان دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی بازگشت تا دغدغه‌های کی‌روش در فاز دفاعی این تیم تقریبا از بین برود. بر همین اساس و به بهانه دیدار تیم ‌های ملی ایران و گوام و عملکرد تیم ملی در این دیدار گفت‌وگویی را با حسینی ترتیب دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

از دیدار با گوام برایمان بگو. تیم ملی موفق شد در یک دیدار پر گل حریف را شکست داده تا نخستین سه امتیاز به دست بیاید.

بازی خوبی بود. ما حدود یک هفته حریف را آنالیز کرده بودیم. برای این دیدار تمرکز زیادی داشتیم و آماده بودیم تا این تیم را شکست دهیم هرچند که گوام تیم ناشناخته‌ای به شمار می‌رفت اما پیش از این امتیازات خوبی را جمع کرده بود. ما نیز این مسابقه را خیلی خوب ‌آغاز کرده و خیلی خوب توانستیم به پایان برسانیم.

فکر می‌کنم گل زود هنگام اشکان دژاگه به کسب این پیروزی پر گل کمک فراوانی کرد؟

در این گونه بازی‌ها اگر بتوانیم در همان دقایق اولیه بازی گلزنی کنیم بسیار خوب است که این اتفاق در دیدار با گوام رخ داد. وقتی که این گل را زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست گرفته و در ادامه گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. روی هم رفته بازی خوبی و هماهنگی انجام دادیم.

تیم ملی باید در دیدار بعدی خود به مصاف هند برود. این دیدار را چطور می‌بینید؟

هند هم مثل گوام. از این تیم هم شناخت زیادی نداریم. اما در بازی با گوام دیدید که همین تیم هم در برخی صحنه‌ها تا چه اندازه خطرناک ظاهر شد و مسلما هند هم همین شرایط را خواهد داشت.

به نظر هندی‌ها هم می‌توانند حریفی گردن کلف و چغر باشند.

هندی‌ها از نظر قدرت بدنی و دوندگی در دیدار با ما حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت. آن‌ها شرایط خوبی دارند ضمن اینکه در زمین خودشان بازی می‌کنند و مجموعه این عوامل می تواند کار را برای ما در این مسابقه سخت کند. همچنین ملی‌پوشان برای سفر به هند، سفر سخت و سنگینی را دارند که این موضوع بیش از پیش کار را برای ما دشوار خواهد کرد اما در هر حال امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و حریف را شکست دهیم و با دست پر برگردیم.

آیا مشکل خروج از کشورت که به خاطر مسائل مالیاتی به وجود آمده بود حل شد؟

خدا را شکر این مشکل حل شد هرچند که خودم به تنهایی به دنبال کارهایم بودم و همه کارها را خودم انجام دادم. چرا که اینجا کسی نیست که به شما کمک کند و باید به تنهایی این کار را انجام داد.

دو بازی را به خاطر مشکل خروج از کشور خیلی مفت و مسلم از دست دادی و در صورتی که در دو دیدار قبلی تیم ملی نیز به میدان می‌رفتی، در دیدار با هند می‌توانستی صدمین بازی ملی‌ات را برای تیم ملی انجام دهی. حسرت آن دو دیدار و عدم همراهی با تیم ملی را نمی‌خوری؟

صد در صد همین طور است. زحمت زیادی کشیده بودم و همراه با تیم ملی تلاش خوبی داشتم و در اردوی قبلی نیز از همان روزهای ابتدایی در تمرینات حضور داشتم و به صورت منظم کار را دنبال می‌کردم. اما چون از طرف کسانی که باید کمک می‌کردند، کمکی نشد متاسفانه این دو دیدار را از دست دادیم.

با این اوصاف به نظر می‌رسد هدف پوشیدن پیراهن تیم ملی برای صدمین بازی را هم دنبال می‌کنی.

بیشتر از این مسائل تمرکزم روی بازی‌های تیم ملی است چون تمام بازی‌ها سخت است و دیگر نمی‌توان تیم‌ها را دست کم گرفت. مهمترین موضوع موفقیت تیم ملی است و تلاش می‌کنم تا به نحو احسن در خدمت تیم ملی باشم و ان‌شاءالله تیم ملی هم بتواند نتیجه لازم را کسب کرده و به مرحله بعدی صعود کند.


ویدیو مرتبط :
صفورا جون مشکلم حل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه حل پسرک اندونزیایی برای فرار از تنهایی+ تصاویر



راه حل پسرک اندونزیایی برای فرار از تنهایی+ تصاویر

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

«انسان چیست؟» بهتر است دنبال پاسخ برای این پرسش نگردیم؛ چون آنهایی که گشته اند دست خالی برگشته اند! با این همه، انسان هرچه باشد، نیازمند دوست است!
خانواده ای اندونزیایی، مثل بسیاری از خانوادها، برای سرگرمی، میمونی را به خانه آوردند؛ اما حالا این حیوان نزدیکترین رفیق پسرشان، دئو ساپوترا، است. دئو نتوانست از میان هم سن و سالان خود، دوستی بیابد؛ اما بی دوست نماند.
بنا بر این گزارش، این دو بهترین دوستان یکدیگرند؛ با هم به گردش می روند، بازی می کنند و به هم وابسته اند.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

 منبع:rouzegareno.ir