ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسینی تمرین خود را با نفت برگزار کرد


مدافع جدید تیم فوتبال نفت تهران نخستین تمرین خود را با این تیم زردپوش پشت سر گذاشت.

خبرگزاری مهر: سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش نفت تهران امروز با حضور در ورزشگاه تهرانسر و انجام نخستین تمرین با تیم جدیدش، به شایعات روزهای اخیر پایان داد.

حسینی که اخیراً به زردپوشان تهرانی پیوسته، امروز با استقبال سایر هم تیمی هایش در وزشگاه اختصاصی نفت روبرو شد و همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.


ویدیو مرتبط :
همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در شهرستان كوثر برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمرین استیل آذین با ۱۳ بازیکن و زیر نظر مهدوی کیا برگزار شد



ت

تمرین استیل آذین با ۱۳ بازیکن و زیر نظر مهدوی کیا برگزار شد

 

تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال استیل آذین با حضور ۱۳ بازیکن و زیر نظر مهدی مهدوی کیا انجام شد.تمرین امروز تیم فوتبال استیل آذین درحالی از ساعت ۱۱ و در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد که تنها ۱۳ بازیکن در این تمرین حضور یافته و زیر نظر مهدی مهدوی کیا و مرتضی بهرامی نژاد مربی بدنساز این تیم، برنامه های آماده سازی را پیگیری کردند.

 

در این تمرین بازیکنانی که در دیدار با شهرداری تبریز به علت مصدومیت و یا محرومیت غایب بودند، حضور داشتند، ضمن اینکه علی کریمی، سیاوش اکبرپور و مهرزاد معدنچی هم در تمرینات گروهی شرکت کرده تا احتمال حضورشان در بازی بعدی استیل آذین مقابل ذوب آهن بیشتر شود.

از سوی دیگر صادق درودگر با بیان اینکه افشین پیروانی به همراه دستیارانش استعفا داده اند اما هنوز معلوم نیست استعفای آنها پذیرفته شود یا نه گفت: در نشست هیئت مدیره باشگاه در این خصوص تصمیم گیری می شود.

سرپرست باشگاه استیل آذین در مورد اینکه آیا علی پروین با حسین هدایتی به مشکل خورده اند، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی بین هدایتی و پروین وجود ندارد. پروین با قدرت به کارش در استیل آذین ادامه می دهد و مطمئن باشید از این بحرانی که در آن قرار گرفته ایم رهایی پیدا خواهیم کرد.../خبرگزارى مهر