ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسن یزدانی: از کشتی‌هایم راضی نیستم


دارنده مدال نقره وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جهان با بیان این که هدفش کسب خوش رنگ‌ترین مدال در المپیک است، گفت: از کشتی‌هایم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی راضی نیستم.

خبرگزاری ایسنا: حسن یزدانی درباره پیروزی مقابل مصطفی حسین خانی و کسب دوبنده تیم ‌ملی در وزن 74 کیلوگرم ر‌قا‌بت‌های المپیک، اظها‌ر کرد: خدا را شکر می‌کنم به هدفم رسیدم و توانستم به نحوی کشتی را اداره کنم که دو پیروزی را از آن خود کنم. البته مقداری آسیب‌دیدگی‌ داشتم و به همین خاطر آن طور که می خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و امتیاز جمع کنم.

دارنده مدال نقره جهان افزود: با وجود این که توانستم مقابل حریفم به برتری برسم، اما از کشتی‌هایم راضی نیستم و آن طور که می‌خواستم نتوانستم روی تشک مبارزه کنم.

وی درباره اهداف خود در ر‌قا‌بت‌های المپیک گفت: باید هر‌ چه‌ سریع‌تر اردوهای خود را برای حضور موفق در المپیک آغاز کنیم. من هم مهم‌تر‌ین هدفم کسب خوش رنگ‌ترین مدال در ریو است. امیدوارم با کمک کادر فنی بتوانم ایرادات باقی‌ مانده خود را تا آغاز این ر‌قا‌بت‌ها برطرف کنم و مقابل رقیبان در جهان عملکرد خوبی داشته باشم.

یزدانی در پایان درباره ر‌قا‌بت با جردن باروز آمریکایی در المپیک گفت: تا حد زیادی با نحوه کار او با کمک مربیان تیم ‌ملی آشنا خواهم شد و مطمئنا چیزی مقابل او و دیگر کشتی‌گیر‌ان حاضر در المپیک کم نخواهم گذاشت تا ان‌شا‌ء‌الله بتوانم با کسب بهترین نتیجه‌ دل هموطنانم را شاد کنم.


ویدیو مرتبط :
کشتی قدیمی و دیده نشده از حسن یزدانی در رده نوجوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طحان: از کشتی‌هایم راضی‌ام اما از نتیجه نه


آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ‌ملی گفت: تمرینات کم پیش از حضور در مسابقات جهانی و استرس انتخاب شدن یا نشدن، نقش مهمی در نرسیدنم به مدال در مسابقات لاس وگاس بود.

خبرگزاری ایسنا: عباس طحان درباره اولین حضورش در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی جهان که به کسب سهمیه المپیک و عنوان پنجمی جهان انجامید، اظها‌ر کرد: اولین حضورم در ر‌قا‌بت‌های جهانی بود و جو مسابقات برایم بسیار سنگین بود. از سوی دیگر استرس زیادی داشتم، چرا که جایگزین رضا یزدانی شده بودم که مدال آور جهان بود و این کار را برایم سخت‌تر می‌کرد. البته از کشتی‌هایم راضی هستم و سرمربی تیم ‌ملی نیز از عملکردم ابراز رضایت کرد.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ‌ملی، خاطر‌ نشان کرد: از دیگر نفرات تیم ‌ملی تمریناتم را دیرتر شروع کردم و تنها در دو دوره اردو حاضر بودم در حالی که نفرات دیگر هشت ماه در تمرینات بودند. من بعد از دومی در ر‌قا‌بتهای انتخابی تیم ‌ملی به اردو پیوستم و تازه من را به تورنمنت لهستان هم فرستادند که باعث شد 20 روز از تمرینات دور شوم. از سوی دیگر استرس انتخاب شدن یا نشدن برای حضور در مسابقات جهانی همیشه همراهم بود.

وی با بیان این که از کسب عنوان پنجمی در مسابقات جهانی راضی نیست، گفت: بعد از دو، سه کشتی اول بدنم خالی کرد و نتوانستم آن طور که باید روی تشک مبارزه کنم. البته این باخت‌ها به من انگیزه مضاعفی داد و ان‌شا‌ء‌الله با انگیزه بیشتر به تمریناتم ادامه می‌دهم. مهم المپیک است و من نیز هدفم این است با پیروزی بر مدعیان افتخار پوشیدن دوبنده تیم ‌ملی را بار دیگر به دست بیاورم و امیدوارم در این راه نظر کادرفنی را بتوانم جلب کنم. معتقدم می‌توانستم در مسابقات جهانی برنز بگیرم، اما به خاطر اشتباهی که در زیرگیری داشتم، نتیجه‌ را واگذار کردم.

طحان در پایان اظها‌ر کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از رسول خادم، سرمربی تیم ‌ملی داشته باشم که زحمات زیادی برای من و نفرات تیم ‌ملی برای آماده سازی هر‌ چه‌ بیشتر متحمل شد. همچنین از دیگر نفرات کادرفنی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانم در المپیک حضور پیدا کنم و نتایج خوبی را کسب کنم. همچنین از مربیانم حامد عباسپور و مجید محمدی و مردم خوب شیرگاه نیز تشکر می‌کنم.