ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسن رحیمی به فینال نرسید


حسن رحیمی با شکست از کشتی‌گیر کره شمالی، به دیدار رده‌بندی مسابقات جهانی کشتی رفت تا ایران در روز نخست شانس یک مدال طلا و یک برنز داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: در مرحله نیمه نهایی وزن 57 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن رحیمی در مصاف با یانگ کیونگ ایل قهرمان سابق جهان و دارنده مدال برنز المپیک لندن با نتیجه 5 بر 5 شکست خورد و به فینال رقابت‌های جهانی نرسید.

در این کشتی حساس و نفس‌گیر رحیمی ابتدا 5-0 جلو افتاد اما در ثانیه های پایانی وقت اول ، نتیجه 5-5 شد. تا دقیقه پنجم این نتیجه تغییری نکرد. در دقیقه آخر کشتی، رحیمی هر چه تلاش کرد به نتیجه نرسید تا این مسابقه حساس را واگذار کند و به مسابقه رده‌بندی برود.

پیش از این کمیل قاسمی هم موفق شده حاجی مراد گاتسالوف دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک از روسیه را 5 بر 4 شکست دهد و به فینال 125 کیلوگرم راه یابد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خلاصه بسکتبال : ایران 57 - 70 چین ( ایران به فینال نرسید )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن رحیمی مقابل کشتی‌گیر هندی شکست خورد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسن رحیمی مقابل کشتی‌گیر هندی شکست خورد
خبرگزاری فارس: نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دومین دیدار خود برابر حریف هندی خود شکست خورد تا شانس کسب مدال طلا را از دست بدهد.
رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد و حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در دور نخست مقابل کشتی‌گیر مغول در دور دوم برابر نماینده هند شکست خورد.
رحیمی در این دیدار در 3 تایم نتایج (یک بر صفر)، (صفر بر یک؛ کلینچ) و ( یک بر یک) کسب کرد اما با توجه به اینکه امتیاز آخر را کشتی‌گیر هندی گرفته بود رحیمی شکست خورد. رحیمی باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را ادامه دهد./فارس