ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسن‌بیگی: دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد


کاراته‌کای حاضر در اردوی مشترک با تیم ملی ماکائو گفت: دعوت شدن ما برای حضور در اردوی مشترک، نشان از این دارد که کاراته دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد.

خبرگزاری فارس: ابراهیم حسن بیگی از شرایط تمرینی خود در اردوی تیم ملی کشور ماکائو گفت: با دعوت فدراسیون کاراته طبق درخواست رشیدنیا سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو بنده به همراه حسین سمندر و امیر مهدی‌زاده راهی کشور ماکائو شدیم و در حال حاضر در اردوی مشترک حضور داریم. خوشبختانه تمرینات خوبی در اینجا پیگیری می‌شود و این تمرینات به سود کاراته هر دو کشور است چرا که از تجربیات یکدیگر در این اردوی مشترک استفاده می‌کنیم. البته تیم ملی ماکائو نیز از این فرصت استفاده می‌کند تا با نحوه تمرینات کاراته‌کاهای ایرانی بیشتر آشنا شود.

وی در ادامه افزود: ما هم از تجربیات رشیدنیا سرمربی تیم ملی ماکائو که سالهاست در این کشور فعالیت می‌کند استفاده می‌کنیم ما در اینجا تمرینات متفاوتی را پیگیری می‌کنیم و از نظر کاراته تمرینات تخصصی، تمرینات با وزنه، تمرینات چابکی را در این مدت داشته‌ایم.

کاراته‌کای سابق تیم ملی کشورمان در ادامه گفت: ما آماده می‌شویم تا در انتخابی تیم ملی شرکت کنیم و برای حضور در مسابقات جهانی اتریش فیکس تیم ملی شویم. امیدوارم بتوانیم در انتخابی موفق باشیم و راهی مسابقات جهانی شویم. دوره قبل کاراته ایران در آلمان پس از 50 سال عنوان قهرمانی کمیته تیمی را کسب کرد. حالا برای کسب عنوان قهرمانی و دفاع از نتایج دور قبل کار سختی را در پیش داریم. اما امیدوارم که نتایج آلمان دوباره در اتریش تکرار شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اینکه ما را به اردوی مشترک دعوت می‌کنند نشان از این دارد که کاراته دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد. به هر حال استفاده از این اردوهای مشترک دو طرفه است ما هم در اینجا از تجربیات استاد رشیدنیا استفاده می‌کنیم.

حسن بیگی در ادامه اظهار داشت: برای رسیدن به اهدافمان نیاز به یک برنامه‌ریزی خیلی خوب داریم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنم. کسب عنوان قهرمانی در کمیته انفرادی یکی از اهداف بزرگ ورزشی من است و امیدوارم به هدفم برسم.


ویدیو مرتبط :
پشت خیمیه-مصطفی حسن بیگی و مجتبی حسن بیگی 92 سبزوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادرات ۸۰۰ مگاوات برق ایران به دنیا



 

صادرات ۸۰۰ مگاوات برق ایران به دنیا

 

 

مدیرعامل توانیر اعلام کرد در حال حاضر ایران ۸۰۰ مگاوات از برق مازاد خود را به کشورهای متقاضی در دنیا صادر می کند.


همایون حائری در گفتگو با مهر گفت: تبادلات برق ایران در قالب واردات و صادرات، بستگی به ذخیره شبکه برق کشور دارد؛ به این معنا که در ایامی که ذخیره برق کشور بالا است، مازاد نیاز صادر می شود و در زمانهایی که پیک مصرف اتفاق می افتد، واردات از کشورهای همسایه و آنهایی که با ایران تبادل برق دارند، صورت می گیرد.


مدیرعامل توانیر افزود: هم اکنون وضعیت تبادلات برق ایران با کشورهای دنیا، در بهترین شرایط انجام می گیرد. اما در شرایط فعلی به اندازه کافی ذخیره در شبکه برق کشور وجود دارد و نیازی به واردات برق نیست.


وی تصریح کرد: ایران هم اکنون بالغ بر ۸۰۰ مگاوات برق مازاد خود را به کشورهای متقاضی صادر می کند.


حائری تاکید کرد: واردات برق ایران از کشورهای همسایه، در قالب مبادلات واردات- صادرات است و ایران هم اکنون به عنوان محوریت تبادل برق در منطقه به شمار می رود. وی اظهار داشت: مصرف کشور تابعی از واردات نیست.


به گفته حائری، رایزنی با کشورهای متقاضی دریافت برق از ایران در حال انجام است.... /  خبرگزارى مهر