ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسرت مدیر آبی ها از اینکه پولدار های استقلالی پا پیش نمی گذارند



اخبار,اخبار ورزشی , حسین هدایتی

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال می گوید استقلال کلی مشکل مالی دارد و کسی هم به کمکش نمی آید!

به گزارش خبرآنلاین  حسین هدایتی که مادرش وصیت کرده بود سمت پرسپولیس نرود انگار می خواهد زیر قولش به مادر بزند. او نه به اسم خود که به عنوان شرکت استیل آذین در تلاش است تا پرسپولیس را در ازای 290 میلیارد تومان برای روز 5 اردیبهشت ماه بخرد. این ادعای او در مذاکرات با وزارت ورزش برای پرداخت هزینه های تیم تا انتهای فصل بوده است. ادعایی که البته نتیجه هم داده است.

 

هدایتی به تیم برگشته و البته در جشن هواداران این تیم برابر النصر برای آنها سنگ تمام گذاشت.

 

در این شرایط افشارزاده و استقلال به شدت از بی پولی می نالند و اگرچه ثروتنمدانی چون پرهام و انصاری همچنان نزدیک به استقلال هستند اما هیچ گاه تمایلی برای پرداخت کمک های اینچنینی به آبی ها نداشتند حتی موسوی مالک شرکت هواپیمایی زاگرس که به تازگی تمامی اموال حسین ثابت سرمایه دار سرشناس مشهدی را در کیش خریده است هم که سال قبل به بهانه های مختلف به آبی ها کمک می کرد با فرمول جدید وزارت ورزش ، کمکی شایان به استقلال نداشتند و حالا افشارزاده که می ترسد تیمش باز هم به فروش نرسد ، با دغدغه روبرو شده و می گوید:« کاش استقلال هم مثل پرسپولیس یکی مثل هدایتی را داشت که اینچنین برایش هزینه کند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
توپ طلای آسیا حسرت استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی: شاگرد مكتب حجازی‌ام/ با آنهایی كه ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند كار نمی‌كنم



كاپیتان استقلال , قلعه‌نویی

 

فرهاد مجیدی می‌گوید خود را شاگرد مكتب حجازی می‌داند و حاضر نیست با افرادی كار كند كه برای رسیدن به اهداف خود ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، این روزها صحبت‌هایی مبنی بر حضور مجیدی در تیم مس كرمان مطرح است. با مجیدی سوال و جواب‌های متفاوتی داشتیم. گفتگوی اختصاصی ایسنا را با کاپیتان سابق استقلال بخوانید.

 

- امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای عنوان كرده است بازیكنی باید به استقلال بیاید كه به این تیم عرق داشته باشد و پول را فراموش كند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا به استقلال بر می‌گردید؟

من به صحبت‌های دیگران كاری ندارم اما از شنیدن چنین حرف‌هایی تعجب می‌كنم. استقلال تیم محلی نیست که هر کسی بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال همیشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامی كه باشگاه استقلال به شدت به خسرو حیدری و جان ‌واریو نیاز داشت آقایان این دو را از استقلال جدا كردند و یا در فصل گذشته و با وجود اصرارهای زیاد من برای تمدید قرارداد امیر حسین صادقی، عوامل همین آقایان در باشگاه مانع تمدید قرارداد او شدند چون قول او را به تراكتورسازی داده بودند. سوال من این است كه آن زمان تعصب كجا بود؟ خواهش می‌كنم كه با مردم رو راست باشید و صادقانه صحبت كنید.

سه پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های داخل ایران دارم. شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذیرد كه در دو بازی رفت و برگشت در برابر استقلال بازی نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است

آقایانی كه همه را متهم به پول دوستی می‌كنند و خود را مظهر تعصب می‌دانند بدانند كه در سال 2000 میلادی كه بهترین بازیكن فوتبال ما سالی هفت میلیون تومان دستمزد می گرفت از قرارداد من با تیمهای اتریشی و اماراتی پول زیادی به استقلال رسید و این درحالی بود كه بودجه سالانه تیم در آن زمان حدود 200 میلیون تومان بود. به گواه صحبت‌های مدیر عامل محترم باشگاه آقای فتح الله زاده من همواره به باشگاه استقلال از نظر مالی كمك زیادی كرده‌ام. همان اول فصل كه پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری داشتم آقای فتح الله زاده در جریان این پیشنهاد بود و از من خواست كه به خاطر هواداران بمانم و من هم پذیرفتم. من زمانی كه از النصر به استقلال آمدم هم قراردادی یك میلیون دلاری داشتم اما در سال اول و دوم حضورم در استقلال با سالی 170 میلیون تومان بازی كردم كه این مبلغ در سال سوم به 190 میلیون تومان افزایش یافت و دو سال آخر را سقف گرفتم. من از فوتبال به همه چیز رسیده‌ام و نیازی به پول نداشتم و هیچگاه برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام. ولی باید بگویم كه حاضر نیستم به خاطر زیر پا گذاشتن اصول، در هر شرایطی با آقایان كار كنم. اكنون نیز خیلی شفاف می‌گویم كه من خود را شاگرد مكتب ناصر حجازی می‌دانم و از كاركردن با افرادی كه برای رسیدن به هدفشان ارزش‌های اخلاقی را به بازی می گیرند پرهیز می‌کنم.

 

- وضعیت فوتبالت در فصل آینده چه می‌شود؟

اكنون سه پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های داخل ایران دارم و با توجه به این‌كه اماراتی‌ها بحثی را مطرح كرده‌اند كه نباید بازیكنان ایرانی را جذب كنند ترجیح می دهم در ایران به فوتبالم ادامه بدهم . شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است كه بپذیرد كه در دو بازی رفت و برگشت در برابر استقلال بازی نكنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است.

 

نظر شما درباره تیم ملی و مقدماتی جام جهانی چیست؟

شک نکنید که ما با کی‌روش به جام جهانی می‌رویم. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمایتهای خوبی از تیم ملی دارند و با دانش و تجربه کی‌روش صعود به جام جهانی حتمی است.

 

چرا خیلی کم مصاحبه می کنید؟

من خیلی عادت ندارم مصاحبه کنم. حرف نزده را همیشه می شود زد. هر موقع احساس کنم که باید با هواداران درد ودل کنم، صحبت می کنم. در اینجا از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران عزیز در صداوسیما ، مطبوعات و خبرگزاری ها که همواره در سرما و گرما همراه و حامی ما بودند تشکر کرده و از همه آنها قدردانی می کنم.

 

ماجرای عدد 4 چیست که هواداران آن را نشان می دهند؟

برای من همین افتخار كافی است كه عدد چهار به مانند یك رمز بین من و هواداران ماندگار شده است. این چهار همان چهار برد داربی بود كه تا پایان عمرم بین من و هواداران باقی خواهد ماند.

 

و حرف آخر؟

هواداران بدانند من برای آمدن به استقلال هنگامی که تیم صدر جدول است هیات نمی گیرم كه نماینده مجلس را به آن دعوت كنم و قول فصل آینده را بگیرم. من زمانی به استقلال می‌آیم كه هواداران با تمام وجودشان من را بخواهند. استقلال برای من حکم خانواده را دارد و جزیی از خانواده ماست اما انسان برای هر کاری باید به خدا توکل کند نه به بنده خدا. من چه باشم و یا نباشم برای استقلال و هواداران آن آرزوی موفقیت دارم..../ایسنا