ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حساب‌های باشگاه پرسپولیس بلوکه شد



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس


 اخبار ورزشی - حساب‌های باشگاه پرسپولیس بلوکه شد

با پیگیری‌های نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران حساب باشگاه پرسپولیس بلوکه شد.

به گزارش فارس، پس از درگیری‌های به وجود آمده بین کشتی‌گیران و باشگاه پرسپولیس و توقیف اموالی که هفته گذشته از باشگاه انجام شد با درخواست کشتی‌گیران و پیگیری‌های نماینده تام‌الاختیار این کشتی‌گیران تنها حساب باشگاه پرسپولیس که با دردسر فراوان هم راه‌اندازی شده بود بلوکه شد.

این در شرایطی است که قرمزپوشان خودشان برای پرداخت پول به بازیکنان در این چند وقت دچار دردسر شدند و با این اتفاق مشکلات جدیدی در انتظار پرسپولیسی‌ها است.

در حساب باشگاه پرسپولیس دویست و شصت و هشت میلیون و نهصد هزار تومان وجود داشت.
 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج: حساب پرسپولیس بلوکه نیست


رئیس سازمان لیگ گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای انجام مصاحبه باید از رئیس فدراسیون سوال کند و این یک روال است.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج پس از جلسه کمیته فنی اظهار داشت: خوشحالم که مسائل حل شد. خوب نبود خاکپور اینگونه جدا شود. به هر حال موفق بودندوباید این تیم را حفظ کرد.

وی در مورد اینکه در قرارداد خاکپور آمده است که نباید مصاحبه کند و اگر انتقادی پس از مسئولیت انجام دهد 2 برابر مبلغ قراردادش جریمه می‌شود گفت: کمیته جوانان این قرارداد را تنظیم کرده است. به هر حال این قانون است. کی‌روش هم باید از کفاشیان سوال کند و این یک روال است. خودم مدیر تیم های ملی بودم 18 تیم ملی زیر مجموعه من بود و پس از پرسیدن از من صحبت می‌کردند. امروز کی‌روش می‌آید و مسائل حل می‌شود.

وی در مورد اینکه کی‌روش بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهد گفت: جوانگرایی لیگ خیلی مهم است. اینکه می‌گویند از بازیکنان جوانان و نوجوانان در لیگ استفاده کنیم منطقی نیست. بازیکنان امید در لیگ برتر هستند. لیگ جوان شده و تیم ملی را جوان کرده است. امروز که کی‌روش می‌آید در مورد همه چیز صحبت می‌کنیم. این قدر بازیکنان جوان در لیگ زیاد شده که هم خاکپور می‌تواند استفاده کند هم کی‌روش.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه جلسه با کی‌روش در مورد چیست گفت: نمی‌دانم جلسه چیست.

تاج تاکید کرد: ما روز گذشته با عابدینی به منزل نوروزی رفتیم. نفت طلبش را از طریق مطالباتشان در سازمان لیگ قرار است بدهد. سازمان لیگ هم کاری انجام خواهد داد. یک کار حقوقی هم باید انجام شود. عابدینی وکیل آورده بود که کارها را دنبال می‌کند و خانواده نوروزی بهره ببرند.

وی در مورد اینکه درآمد بازی پرسپولیس و صبا چقدر بوده است گفت: درآمد را نمی‌دانم اما همه چیز را به خانواده مرحوم نوروزی می‌دهیم. به عدد نگاه نمی‌کنیم خودمان هم یک چیزی روی آن گذاشته ایم و به خانواده نوروزی دادیم.

تاج در مورد گلایه‌های وحید هاشمیان گفت: هاشیمان حق دارد، بازیکن ماخوذ به حیایی است. خیلی ها از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس طلب دارند باید راه حلی پیدا شود که این مسئله برطرف شود. سازمان لیگ به شخصی بدهکار نیست. باشگاه‌ها باید پول بازیکنانشان را بدهند.

وی در مورد اینکه آیا حساب پرسپولیس بلوکه شده تاکید کرد: خیر؛ وزارت ورزش پولی به حساب ما ریخت و ما هم آن را پرداخت کردیم.

تاج در مورد اینکه ایران نوین به تعهداتش عمل کرده گفت: چاره ای ندارد باید عمل کند. اگر عمل نکند به دادسرا می فرستیم. 40 میلیارد سال گذشته گرفتیم، متممی قرار خواهد گرفت و مطالبات قانونی که باید بگیریم. امیدوارم از صدا و سیما هم پولی بگیریم و در کنار این بگذاریم. من به شخصه به ITV خیلی خوشبین هستم.

وی در مورد درخواست باشگاه استقلال اهواز مبنی بر تعویق دیدار مقابل پدیده گفت: این موضوع عملی نیست.