ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حریف پرسپولیس مقابل الاهلی به برتری رسید/ فرهاد مجیدی 2 گل زد




نوزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر با پیروزی الغرافه و گلزنی فرهاد مجیدی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر جمعه شب با برگزاری دو بازی پیگیری شد که طی آن تیم الغرافه با نتیجه 4 بر یک از سد الاهلی گذشت و جدال تیم‌های الخریطیات و العربی نیز به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

الغرافه که از تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست، جمعه شب در ورزشگاه گراند حمد دوحه به مصاف الاهلی رفت و درحالی که از وجود فرهاد مجیدی در ترکیب خود بهره می‌برد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

برای الغرافه در این بازی خارج از خانه فرهاد مجیدی (56 - پنالتی و 4+90)، محمد یاسر محمدی (59) و دیه‌گو تاردلی (71) گل زدند و تنها گل تیم الاهلی را نیز کالونیتوکا دیوکو در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این پیروزی تیم الغرافه 25 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

- هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر امروز طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:

شنبه - 27/12/90

* الوکره - الخور

* السد - قطر

جدول رده بندی:

1- لخویا 41 امتیاز - حریف سپاهان

2- الریان 32 امتیاز - تفاضل گل 15+ - حریف استقلال

3- الجیش 32 امتیاز - تفاضل گل 15+

4- السد 31 امتیاز (یک بازی کمتر)

-------------------------------------------------------------

7- الغرافه 25 امتیاز - حریف پرسپولیس

-------------------------------------------------------------

11- الخریطیات 18 امتیاز

12- الاهلی 12 امتیاز.../مهر


ویدیو مرتبط :
پاس گل فرهاد مجیدی در بازی برابر الاهلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره فرهاد مجیدی گل زد!


طلسم شکست و بالاخره فرهاد مجیدی موفق شد برای الغرافه گلزنی کند. کاپیتان سابق استقلال که در 7 بازی قبلی این تیم موفق به گلزنی نشده بود توانست تیم الخریات را با سه گل شکست دهد.

خبرآنلاین: پس از 7 هفته بالاخره پای فرهاد مجیدی به گل باز شد.

طلسم شکست و بالاخره فرهاد مجیدی موفق شد برای الغرافه گلزنی کند. کاپیتان سابق استقلال که در 7 بازی قبلی این تیم موفق به گلزنی نشده بود توانست تیم الخریات را با سه گل شکست دهد.

در این بازی که دیشب در چارچوب لیگ ستارگان قطر برگزار شد مجیدی (در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی و 71 ) و تاردلی در دقیقه 78 گل های این تیم را به ثمر رساندند.