ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت عجیب هوادار چینی لیونل مسی در بازی دیروز / عکس



 اخبار ورزشی - حرکت عجیب هوادار چینی لیونل مسی در بازی دیروز / عکس

در جریان بازی دوستانه برزیل و آرژانتین یک هوادار چینی وارد زمین شد و با لیونل مسی عکس یادگاری انداخت.

 

اخبار,اخبارورزشی, لیونل مسی

 

اخبار,اخبارورزشی, لیونل مسی

سلفی لیونل مسی با هوادار چینی در وسط بازی

 

گفتنی است لیونل مسی در این دیدار که با نتیجه 2 بر سفر به سود برزیل خاتمه یافت، یک ضربه پنالتی از دست داد.

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
سلفی جالب و یهویی یک هوادار با لیونل مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت جنجال برانگیز لیونل مسی در بازی دیشب بارسلونا(+تصاویر)



اخبار ورزشی - تصاویر نشان می دهد داور اشتباه کرد
(تصاویر) پنالتی بارسلونا اشتباه بود!

تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی برابر من سیتی به پیروزی رسید که تصمیمات داوری در این دیدار بحث برانگیز بود. 

به گزارش فرارو، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در انگلیس بر د ارزشمندی به دست بیاورد و با نتیجه دو بر صفر رقیب متوملش را از پیش رو بردارد؛ بارسا در این دیدار روی گلی که مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از رقیب پیش افتاد و در نهایت هم دنی آلوس گل دوم را به ثمر رساند تا کار بارسا در دیدار برگشت راحت تر باشد.

با این حال این دیدار اگرچه با برتری نسبی بارسا در همه دقایق همراه بود ولی صحنه ای مشکوک داشت که خشم هواداران سیتی و البته مانوئل پلگرینی، مربی شیلیایی این تیم را هم برانگیخت؛ در شرایطی که مارتین دمیکلیس، مدافع تیم سیتی بیرون از محوطه جریمه مسی را سرنگون کرد، داور نه تنها او را از میدان اخراج کرد بلکه با تصمیمی عجیب خطا را درون محوطه اعلام کرد و بارسا با همان پنالتی یک بر صفر پیش افتاد.

به گزارش یورو اسپرت، مانوئل پلگرینی به شدت از این تصمیم ناراحت است: «فکر می‌کنم در طول مسابقه داور قضاوت یک طرفه‌ای را انجام داد و تنها برای یک تیم تصمیم می‌گرفت. اعتراض من تنها به خاطر پنالتی و کارت قرمز نیست، بلکه به خاطر تمام طول مسابقه است که داور در آن یک طرفه به سود بارسلونا قضاوت کرد. او با تصمیماتش در این دیدار باعث شد تا سرنوشت بازی جور دیگری رقم بخورد.

 

او در صحنه ای که گل اول را دریافت کردیم، خطای واضح سرخیو بوسکتس روی ناواس را ندید، در حالی که او نزدیک به صحنه بود و تنها سه متر با آن فاصله داشت. نمی‌دانم که چرا در سوت خود ندمید و بلافاصله پس از آن دمیکلیس پشت محوطه جریمه روی لیونل مسی خطا کرد، اما داور باز هم یک اشتباه دیگر مرتکب شد و آن صحنه را پنالتی تشخیص داد، در حالی که به هیچ وجه پنالتی نبود. وقتی داور در چنین بازی حساسی برابر تیمی خوب مثل بارسلونا اشتباه‌های بزرگ و تاثیرگذاری دارد، پیروز شدن و کسب نتیجه‌ آسان نیست.»

حالا بعد از آن بازی تصاویر مختلفی منتشر شده که نشان می دهد صحنه ای که مسی سرنگون شده است بیرون محوطه جریمه بوده و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرده است.

اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال بارسلونا

 

اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال بارسلونا

اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال بارسلونا

اخبار ورزشی - فرارو