ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکت جالب همسر سرمربی تیم ملی در تالار دوحیل



اخبار,اخبارورزشی, سعید برخورداری

2بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان بعد از دیدار با کرواسی تست دوپینگ دادند.

 تیم هندبال ایران در حالی دیروز(دوشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران در تالار دوحیل قطر برابر کرواسی قرار گرفت که در مقابل خود تیمی مدعی قهرمانی جهان و دارای بازیکنان نامدار را مشاهده می‌کرد.

* در دیدار امروز فریادهای ایرانی‌ها در ورزشگاه دیدنی بود؛ فریادهای بروت ماچک زمانی که بازیکنان ایران به آسانی فرصت خود را از دست می‌دادند و به بازیکنان حریف فرصت گلزنی می‌دادند، بازیکنان ایران که بعد از گلزنی با فریادهای خود سختی مصاف با یکی از قدرت‌های هندبال جهان را به رخ می‌کشیدند و فریاد تماشاگران ایرانی که تا آخرین لحظه از تیم ایران حمایت کردند.

* صادقی و کرمیان دیگر بازیکنان ایران بودند که در نیمه دوم بازی با کرواسی ماچک فرصت داد تا در ترکیب تیم قرار بگیرند و ترکیب دگرگون شده امروز (دوشنبه) ماچک کامل شود.

* همسر بروت ماچک سرمربی تیم ملی هندبال که خودش هم در این رشته فعال بوده در تالار دوحیل حضور داشت و با هیجان تیم ایران را تشویق کرد.

* در لحظات ابتدایی نیمه دوم زمانی که تیم هندبال ایران توانست اختلاف خود با کرواسی را تا 4 امتیاز کاهش دهد، تماشاگران ایرانی به شدت ملی‌پوشان کشورمان را تشویق کردند و در مقابل تماشاگران کرواسی در سکوت فرو رفته بودند. برخی از هواداران کروات مضطرب با اشاره دست به یکدیگر از وضعیت بازی ابراز نگرانی می‌کردند.

* تعدادی از کارگران قطری با لباس شخصی در تالار دوحیل حضور داشتند و در زمان حمله هر 2 تیم به تشویق مشغول بودند. گویا این بخشی از پروژه تماشاگرسازی قطر برای جام جهانی است تا سکوهای خالی ورزشگاه‌ها را با این کارگران پر کنند و جام جهانی هندبال فرصت تمرین پیش از جام جهانی فوتبال را به آنها داده است.

* با وجود ایجاد اختلاف امتیاز زیاد در لحظات پایانی تماشاگران ایرانی به شدت تیم ایران را تشویق کردند.

* سعید برخورداری و مجتبی حیدرپور از ایران بعد از بازی تست دوپینگ دادند.

  اخبارورزشی  -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
ضربه آزاد جالب شاگردان ویرا،سرمربی اسبق تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بندی جالب در قرارداد سرمربی تیم‌ملی؛ هر کس مخالف کی‌روش است از فدراسیون برود



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارکی روش

مدیرکل حراست وزارت ورزش و ورزش با اعلام اینکه توافقات لازم برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش صورت گرفته موضع تندی نسبت به مخالفان مرد پرتغالی اتخاذ کرد.

رضا حسنی خو امروز و پس از جلسه‌ای که با کارلوس کی‌روش و کفاشیان داشت روبروی خبرنگاران قرار گرفت و درباره این جلسه گفت: در باره این تفاهم سه جانبه باید بگویم که طبق بند اول آن مقررشد سرمربی تیم ملی براساس قرارداد فی مابین به وظایف خود عمل کند و برنامه ها را متناسب با شرایط و امکانات فدراسیون و نیز هماهنگی سازمان های مربوطه ارائه کند.

 

وی ادامه داد: بند دوم این تفاهم نامه این است که فدراسیون فوتبال براساس شرایط، ملزومات تیم ملی را فراهم کند و اعتبارات مورد نیاز را برای این تیم به عنوان اولویت قراردهد. علاوه براین با توجه به سال همدلی وهمزبانی در کشور، همدلی و همزبانی مدیریتی در فدراسیون فوتبال دنبال شود، چرا که اگر بخواهیم به موفقیت برسیم نمی توانیم در فدراسیون دو صدا داشته باشیم. اگر هم کسی تمایل ندارد می تواند از فدراسیون فوتبال برود، چرا که وزارت ورزش به این نتیجه رسیده است که کی روش کارش را با تیم ملی دنبال کند.

 

حسنی خو در ادامه به صحبت های خود با رییس فدراسیون فوتبال اشاره کرد: کی روش برنامه هایش را برای جام جهانی 2018 روسیه بدهد تا ازمرحله اول به مرحله بعدی صعود کنیم و بتوانیم برای رسیدن به این هدف امکاناتی که نیاز دارند را فراهم کنیم.

 


 اخبارورزشی -ورزش3